H_Rexten Skrevet September 1, 2013 Share Skrevet September 1, 2013 Hei. Vurderer å selge cabben. Bilen har vert i mitt eie i over 5 år og bare vert luftet på prøveskilter fra tid til annen. Grunnen til dette er at jeg ikke har hatt tid å få den registrert. Bilen har vert skilter på i norge, og skal etter det jeg vet bare ha en eu kontroll. Etter jeg fikk bilen har det blitt montert nye bremser og bremserør undt om. Alle foringer på bilen har blitt byttet til powerflex. jeg har 2 sett med hjul. Ett sett med gs bbs reps i 8 og 9x17 og ett sett med brock b1 i 8,5 og 10x17. Bilen er burgunder innvendig. Tilstanden er ok, ingen huller. Men skinnet trenger en real shining. Cabben har jeg nettopp bestilt og fått levert, men den er ikke trekt på enda. Dette kan gjøres før slag. Sist jeg så under bilen var det heller ikke noe nevneverdig med rust. Bilen har også orginal bmw front og hekk, mens sideskjørtene er jeg usikker på hva er. Skjermene er tynnvalset, og dette må være gjordt bra, for det hadde vert sån lenge før jeg kjøpte bilen, og det har ikke begynt å ruste enda. Ellers så trenger den nok noe småfiks for å bli i brukstand, med tanke på vindusbrytere og diverse småfiks som bør sees på. Selges for bud over 50.000,- Men alt kan diskuteres. Men får jeg ikke det jeg ønsker kan den stå i garasjen i 5 år til. Bilen skal ha gått rundt 140t/km Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå