Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Har nylig tatt motorbytte på min bmw e36 318i, og hadde endelig blitt kvitt problemene som oppsto etterpå, men det har plutselig dukket opp et nytt.. Når jeg prøver å starte den så står den bare og kakler.. Den tvinner ikke, men starteren kakler.. Har lest litt på nettet at det kan være hjernen, men vil vite helt sikkert før jeg bytter den. Samme dag som dette problemet oppsto så vasket jeg motoren og motorrommet, så lurer på om dette kan ha noe med saken å gjøre?

Samtidlig som jeg først skriver her, så har jeg et annet 'problem' jeg vil ta med.. Plutselig begynte bilen å kakle når man kjører, og lyden høres ut som kommer fra under midtkonsollen, eller litt lengre bak. Lyden blir kraftigere desto fortere man kjører, men forsvinner om man tar håndbrekket 2 hakk opp.. Noen tips?

Skrevet

Har bytta hjernen, og nå starter den lettere, men fortsatt den kaklinga som virker som kommer fra starteren.. Den starta på første forsøk istad, så skrudde jeg av og venta 2 min, og da tok det 3 forsøk før den starta..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...