exence Skrevet September 2, 2013 Skrevet September 2, 2013 Hei. Kjøpt en 86 mod 325, med facelift motor. Men er noen problemer her. Forrige eier har akkurat byttet toppakning, vannpumpe, regreim osv. Etter dette så begynte den og fuske og dø ut ved litt turtall. Den går veldig ureint på lave turtall, må ha mye gass for at den skal starte og hvis jeg drar den opp på turtall, så dør den helt ut. Men det virker som den kutter tenningen. Turtelleren inni bilen detter rett i bånn, rett før motoren stopper. Noen som har noen forslag? Det er visst kvasskam i den også, så det kan forklare noe av fuskingen, siden det ikke er noe justerbart kamdrev og toppen er planet osv. men det forklarer ikke at motoren kutter ut helt? Prøvd og bytte coil i dag og sjekket at den Får bra med bensin. BTR slipper Bra igjennom. Forrige eier skal ha prøvd å bytte coil, hjerne, llm, plugg kabler, rotor, fordeler, veivsensor, osv. Så, forslag tar jeg med takk! Noe spesielt man må tenke over når det er en facelift motor i preface karosseri?
Oddiam Skrevet November 28, 2013 Skrevet November 28, 2013 Hehe huff, fikk du fikset dette? Jeg hadde samme problem, byttet alt jeg trodde det kunne være.. Jeg fant aldri ut av det, men er enda nyskkjerrig på hva det var. Jeg løste det med ny motor
bmwpower86 Skrevet November 28, 2013 Skrevet November 28, 2013 dra ut den lille slangen som går fra bensintrykks regulatoren til innsuget og kjør en tur det gjorde jeg funka fint etter det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå