x25Touring Skrevet September 2, 2013 Skrevet September 2, 2013 Har en M3 3.2 uten motor og gir som jeg skal hugge. Trenger noe selv men mye er til salgs. Ta kontakt hvis du trenger noe. http://www.finn.no/finn/torget/annonse? ... ditAd=true
rolf m3 Skrevet September 2, 2013 Skrevet September 2, 2013 Ska du ha for grillen? Om den er strøkent uten rust...?
x25Touring Skrevet September 2, 2013 Forfatter Skrevet September 2, 2013 Det er dessverre en av delene jeg skal ha selv....
x25Touring Skrevet September 2, 2013 Forfatter Skrevet September 2, 2013 Har en som er interessert i den nå. Men er ikke sikker på om det blir handel.
Spinx Skrevet September 4, 2013 Skrevet September 4, 2013 hvor mange miles har speedoet gått? grøftlys te salgs?
x25Touring Skrevet September 4, 2013 Forfatter Skrevet September 4, 2013 hvor mange miles har speedoet gått? grøftlys te salgs? Er usikker på hvor langt det har gått, for ledningsnettet var klippa. Men hvis du trenger, så kan du bare komme bort og teste det. Har nok 2 grøftelys, de er hele, men litt slitte i glassa.
Spinx Skrevet September 4, 2013 Skrevet September 4, 2013 kanskje jeg tar turen hen i helga da pris på instrumentet?
x25Touring Skrevet September 5, 2013 Forfatter Skrevet September 5, 2013 Blei det handel? Nei, ser ikke ut som at det blir handel. Traversen er allerede solgt, så da kunne ikke han bruke den. Er da fortsatt til salg, så er bare å komme med bud. Selger komplett med fjørbein/bremser og alt, minus travers da. Har også papirer på bilen, hvis noen skal bruke dette til godkjenning.
x25Touring Skrevet September 5, 2013 Forfatter Skrevet September 5, 2013 kanskje jeg tar turen hen i helga da pris på instrumentet? 1000,- for instrumentet, 1200,- med grøftelys.
x25Touring Skrevet September 8, 2013 Forfatter Skrevet September 8, 2013 Legger til nye bilder i annonsen når ting blir demontert, men er bare å spør om du trenger noe. Forstilling og bakbremser er solgt. Men har fortsatt diff og drivaksler.
ThErEx Skrevet September 8, 2013 Skrevet September 8, 2013 Hei. Har du bremsecalipere foran og bak og selge? Eventuelt komplett bremser hvis du ikke vill selge dem løst
x25Touring Skrevet September 8, 2013 Forfatter Skrevet September 8, 2013 Hei. Har du bremsecalipere foran og bak og selge? Eventuelt komplett bremser hvis du ikke vill selge dem løst De er dessverre solgt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå