JulianK Skrevet September 2, 2013 Share Skrevet September 2, 2013 Hei, har satt på M5 effektanlegg på bilen og lurer litt på åssen det blir og godkjenne regner ikke med at dette går, og det står ingen lyddempere på heller så den brøler herfra til Venus, får jeg godkjent det om jeg tar på lyddempere igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DanH Skrevet September 3, 2013 Share Skrevet September 3, 2013 Dette spurte jeg biltilsynet om på min egen E39 M5. Så lenge lydnivået er "normal", og Co er innenfor, så var det greit. Det finnes lite TUV godkjente "effektanlegg". Derfor valgte jeg gateversjon for min bil. Og målte 84 DB på Rudskogen med 4000 omdreininger, ved kun rusing. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwDieselPower Skrevet September 3, 2013 Share Skrevet September 3, 2013 Svaret jeg fikk var at man måtte ha tuv papirer på effektannlegget:( Min bil er en 86mod... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DanH Skrevet September 4, 2013 Share Skrevet September 4, 2013 Då har du snakka med feil person hos BT. Tror det kom nye regler i 86. Samt at reglerfor catalysator kom i 89. Så ville ringt til noen andre å hørt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwDieselPower Skrevet September 4, 2013 Share Skrevet September 4, 2013 Då har du snakka med feil person hos BT. Tror det kom nye regler i 86. Samt at reglerfor catalysator kom i 89. Så ville ringt til noen andre å hørt Dette praktiseres jo forskjellig fra sted til sted og person til person, men var ihverfall det jeg fikk beskjed om:( Trodde det bare var biler produsert etter 1988 som hadde dette kravet siden di kom med katalysator. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DanH Skrevet September 4, 2013 Share Skrevet September 4, 2013 Stemmer det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå