tangorev Skrevet September 3, 2013 Skrevet September 3, 2013 Heisann! Har annen bil for hånd og selger derfor unna til 15000,- ferdig prutet. MYE bil for pengene! Da er det tid for å selge bilen til fordel for nyere bil med 4x4. Har selv eid bilen i snart tre år og hatt den gjennom 2x pkk, med jevnlig oppfølgning underveis. Neste godkjenning er 09.2014 Bilen kom til norge i 99 og har hatt en eier i landet før meg. Den hadde komplett servicehefte frem til jeg overtok på 146000km, etter dette har jeg skiftet olje/filter ca hver 10000km, luftfilter x2, og ført dette inn i SH. Den har nå rullet 206000km. Har stort sett brukt den til pendling oslo - kongsvinger og i det siste oslo - vestlandet. Har i mitt eie byttet div fra klosser/skiver,bremseskjold,vannpumpe,glødeplugger, endeledd indre/ytre, 4-hjulskontoll, div på håndbrekk, en calipper, bremseslanger,eksos, noe dieselrør++ Den har vært en bruksbil hele livet og det er en del småplukk som bør/kan utredes: Sprekker i frontruta Vindusheis på førerside er ikke helt god Det merkes at en del foringer begynner å bli gamle selv om de gikk gjennom pkk. AC- blåser ikke kaldt og klimaanlegget sliter med å gi god varme om vinteren. En rift i førerstol Det er div rust i skjermer, panser, baklokk. Ikke graverende og på den positive siden er det ingenting i jekkefester, rammevanger, under bilen. Noen riper/skrammer her og der. Sitter på 17" felger med falken runflat piggfritt med ok mønster forran. Har et sett 15" med dårlige sommerdekk som kan medfølge. Kan vises/prøves i Oslo tom 16.09. Etter dette er jeg i Sauda på vestlandet frem til Jul. Hilsen Christian Kommer flere bilder utover uka.
Højfeldt92 Skrevet September 8, 2013 Skrevet September 8, 2013 Hei jeg kan gi deg 12.500,- vis den er sånn du sier med tanke på varme app, front rute å foringer ? kan komme når det passer deg etter Kl 14.00 hver dag vis du er inntrisert ? Mvh Fredrik H
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå