Super1 Skrevet September 3, 2013 Share Skrevet September 3, 2013 Har tatt en diagnose av bilen med bmw scanner 1.4.0, og trenger hjelp til å forstå disse forskjellige kodene/feilmeldingene. Er det noe som er alvorligt her? eller om det er noe som burde ignoreres eller få reparert osv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet September 4, 2013 Share Skrevet September 4, 2013 slett alle kodene, start bilen, kjør en tur og ta ny diganose. dem gule er stort sett feil som er gamle. dem røde er gjeldene feil. den kvite på abs må du slette 2 ganger og ta ny diagnose på etterpå, kan være dårlig kontakt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Super1 Skrevet September 4, 2013 Forfatter Share Skrevet September 4, 2013 hvordan vet jeg om det er kun dårlig kontakt, eller om den må byttes? har vært støttebukk som har kvælt kabelen, så mest sannsynlig at det må byttes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet September 4, 2013 Share Skrevet September 4, 2013 jeg har fått samme melding selv på mine biler, abs har da ikke lyst, så ANTOK det var dårlig kontakt. om bukken har vært borti og abs lyser, så bytt den, eller prøv å fixe kabelen, verdt ett forsøk å fixe den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Super1 Skrevet September 4, 2013 Forfatter Share Skrevet September 4, 2013 på min så lyser ABS, brems og antiskrens det skjedde etter at jeg hadde vært borti kabelen med bukken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå