GøranSB Skrevet September 3, 2013 Share Skrevet September 3, 2013 Hei! Sikkert kjempedumt spørsmål, men kan noen finne varenr. til viftereimene jeg trenger på min s38b36 på gs bildeler? Forstår meg ikke helt på det, kjøpte feil første gang jeg prøvde så.. like greit å spørre her, så slipper jeg nok ei feilbestilling. Om det har noe betydning så er det motor med AC, men skal kjøre uten.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GøranSB Skrevet September 4, 2013 Forfatter Share Skrevet September 4, 2013 Noen som vil hjelpe en hjelpesløs sjel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet September 4, 2013 Share Skrevet September 4, 2013 har dette jeg, men alt av deler er pakket ned pga driver å bytter verksted :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GøranSB Skrevet September 5, 2013 Forfatter Share Skrevet September 5, 2013 Let dem fram asaaap, kommer å henter i kveld takk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå