MariusRoren Skrevet September 3, 2013 Share Skrevet September 3, 2013 Jeg har en e46 -00 coupe der det orginalt ser ut som om at det har sittet kasettspiller med CD-veksler baki. Det som sitter der nå er en uorginal spiller. Jeg fikk med orginale kasett-spilleren, men CD-veksleren er borte. Jeg skaffet i dag en orginal cdspiller (business) da jeg liker at det ser orginalt ut inne i bilen. Det jeg ikke la merke til er at CD-spilleren jeg kjøpte i dag har en stor firkantet plugg og den orginale (navi-et-eller-annet) har en liten blå firkantet plugg.. Da jeg plukket ut den u-orginale spilleren i dag, fant jeg ut til min forferdelse at det har vært en russisk kokk som har prøvd å lage dårlig spagetti med det orginale ledningsnettet som kommer bakfra. Hva skal sitte bak av kontakter orginalt? nå sitter det to tilsynelatende like kontakter orginale kontakter og masse teip. foran en liten blå. Må jeg bytte spiller eller kan jeg bytte ut dette ledningsnettet til spilleren med et som har riktig plugg? hva bør jeg gjøre? Jeg ble rimelig fortvilet da jeg ikke en gang klarte å få dyttet den uorginale spilleren tilbake i hullet da det er så vanvittig mye sukkerbiter og teip og spagetti bak.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MariusRoren Skrevet September 4, 2013 Forfatter Share Skrevet September 4, 2013 eventuelt noen som har riktig ledning med plugg for å koble inn spiller i dasjen? Fant ut at den pluggen jeg trenger sitter jo bak der CD veksleren har vært.. skulle da skjøtet denne frem til dasj. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå