tanklokk Skrevet September 5, 2013 Share Skrevet September 5, 2013 Hei hei. jeg har en Bmw E30 som jeg har en E36 M3 3.0 tannstang på jeg skal bytte simmeringer og o-ringer i denne. og den mangler simmering venstre side fra førav. er det noen som kan forklare meg hvor denne skal stå. eller om noen her inne har noen tegninger. Takker på forhånd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tanklokk Skrevet September 5, 2013 Forfatter Share Skrevet September 5, 2013 bump! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tanklokk Skrevet September 6, 2013 Forfatter Share Skrevet September 6, 2013 Ingen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tanklokk Skrevet September 8, 2013 Forfatter Share Skrevet September 8, 2013 bump..! haster må på eu i løpet av uka. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rover Skrevet Oktober 31, 2013 Share Skrevet Oktober 31, 2013 Hei, Nesten samme problemstilling her, har en 93' 318is som lekker som en sil....., finner ikke noe split-tegninger på nettet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ullsokk Skrevet November 1, 2013 Share Skrevet November 1, 2013 Fant noe fra en E39 tannstang, ville tro det er noe likt mtp pakninger osv.. http://forums.bimmerforums.com/forum/showthread.php?1902869-BMW-E39-I6-528i-525i-530i-steering-rack-rebuild og tegninger her http://forum.bmwland.ru/index.php?act=attach&type=post&id=26966 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tanklokk Skrevet November 25, 2013 Forfatter Share Skrevet November 25, 2013 kjpte alt av simmringer og tettninger nytt hos gs jeg veldig fornøyd! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå