kjenner86 Skrevet September 6, 2013 Share Skrevet September 6, 2013 Hei. Min E36 318IS Class 2 trenger sårt noen friske karosserideler. Panser. Facelift grill. 2 x framdører. ( El-vindu ). 2 x framskjermer. Koffertlokk. Fargekode: BMW-hellrot / 314/3 Andre farger kan gå, om det er strøkent og det er verdt og koste på lakkering. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316gefaren Skrevet September 6, 2013 Share Skrevet September 6, 2013 mener å ha strøkene skjermer og dører, dog i feil farge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet September 6, 2013 Share Skrevet September 6, 2013 Har 2 stk rust/bulk frie framskjermer i Titansilber og en rustfri bakluke i sort. Kan skaffe gul facelift grillramme. Skien i Telemark. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjenner86 Skrevet September 7, 2013 Forfatter Share Skrevet September 7, 2013 Takk for tilbakemeldinger. Aventer litt å ser om noen med riktig farge dukker opp, hvis ikke er dette aktuellt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjenner86 Skrevet Februar 23, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2014 Opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommy_ve Skrevet Februar 23, 2014 Share Skrevet Februar 23, 2014 Har facelift griller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ole-28- Skrevet Februar 23, 2014 Share Skrevet Februar 23, 2014 Her en ny forskjerm liggende. Vs trur jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
santho96 Skrevet Februar 23, 2014 Share Skrevet Februar 23, 2014 Har en forskjerm, som er rust og bulk fri. Org skjerm. Feil farge. Venstre side Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heihå Skrevet Februar 24, 2014 Share Skrevet Februar 24, 2014 Har bagasjelokk i matt svart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjenner86 Skrevet Februar 24, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2014 Takk for tilbakemeldinger, ser ut til at jeg må ta en runde å samle opp noen deler i forskjellige farger om ikke det dukker opp noe med riktig fargekode. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommy_ve Skrevet Februar 24, 2014 Share Skrevet Februar 24, 2014 Facelift griller og koffertlokk (rustfritt) i fargen svart har jeg hvertfall, passer coupe. Har ellers mye deler til 318is i form av motordeler, og startere, dynamo, topplokk, girkasser, dyser, deksler, kammer, veiver, ventiler, ledningsnett, sentrallås styring, osv.. Også har jeg et senkesett liggende, nestn nytt med tuv papirer, komplett sett klart for montering. Pm om du evt trenger noe mere, lystn på å rydde unda litt i garasjen for tiden! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjenner86 Skrevet Mars 2, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2014 Har ikke org eksos da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommy_ve Skrevet Mars 2, 2014 Share Skrevet Mars 2, 2014 Kun til m40 desverre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Strandis Skrevet April 8, 2014 Share Skrevet April 8, 2014 Facelift griller og koffertlokk (rustfritt) i fargen svart har jeg hvertfall, passer coupe. Har ellers mye deler til 318is i form av motordeler, og startere, dynamo, topplokk, girkasser, dyser, deksler, kammer, veiver, ventiler, ledningsnett, sentrallås styring, osv.. Også har jeg et senkesett liggende, nestn nytt med tuv papirer, komplett sett klart for montering. Pm om du evt trenger noe mere, lystn på å rydde unda litt i garasjen for tiden! cosmossvart? trenger grillramme! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Koppangen Skrevet Mai 3, 2014 Share Skrevet Mai 3, 2014 Se på denne tråden, er nok noe du trenger herifra. Ta kontakt om det er noe du trenger!http://bimmers.no/topic/783091-masse-e3646-deler-selges-motor-til-duppeditter/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå