StanceSquad Skrevet September 7, 2013 Skrevet September 7, 2013 Thomas Lia's e36 323 Touring "Stance" Prosjekt Heisann! Tenkte å starte opp denne prosjekt tråden for morroskyld, Bilen i seg selv er en "Bostongrün" 323 Touring som har gått 170 000km jeg fikk kjøpt av en kompis, som skal "stelles" godt med Dette blir et såkalt "Stance" prosjekt for dem som lurer på det På bilen nå står den Coilovers, Hella lykter foran, hvite og røde baklykter, 18", Hviteblinkers og M-fager foran! Utstyr: :Fult beige skinn Største kjørecomputeren El vinduer hele veien M3 Ratt osv... (Gjort) (kommer) Ting som skal gjøres i første omgang! Lakke nye forskjermer Bytte ut M3 rattet til et Nardi Ratt bytte felger til 17" (usikker på hva slags enda, ideer?" Ordne til "US-look" med parklys i blinkers Oransje blinkere orginal lykter foran justere ned coiloversene gul folie på grøftelys Lakke nyrene sorte Ny "netting" i M fangeren. Sote alle rutene med 45% Gå over skinn setene med skinn fornyer å diverse produkter Leppe under Fangeren foran Ny grillramme Fjerne hengerfeste Bytte bensinfilter og starter Bakluke spoiler
StanceSquad Skrevet September 15, 2013 Forfatter Skrevet September 15, 2013 Fikk tak i noen oransje blinkere og fikk på gul folie på tåkelysa pluss lakkerte nyrer Et bilde av interiøret som skal friskes opp Rattet er solgt til Svampen her inne! Da begynte sotingen! Blei greit nok resultat til å være Biltema film Stemnings bilde!
StanceSquad Skrevet September 15, 2013 Forfatter Skrevet September 15, 2013 Idag fikk jeg også byttet til meg orginal lykter og fikk også her kastet på litt folie!
spuijnsarn Skrevet September 15, 2013 Skrevet September 15, 2013 hva tenker du å gjøre med interiøret? kjøre vanlig stoff, eller skinn/alcantara?
StanceSquad Skrevet September 16, 2013 Forfatter Skrevet September 16, 2013 hva tenker du å gjøre med interiøret? kjøre vanlig stoff, eller skinn/alcantara? Skal bytte til Nardi tre ratt, svart taktrekk, alt i stoff skal byttes til svart mens alle brune skinn "deler" forblir i brunt skinn. Koble opp et "ok" anlegg pluss endel små detaljer her å der
StanceSquad Skrevet September 16, 2013 Forfatter Skrevet September 16, 2013 følger med her lia! (holtsdalen) Bra det!
StanceSquad Skrevet September 16, 2013 Forfatter Skrevet September 16, 2013 Da fikk jeg rotet meg til å bygge "US-look" park! Flyttet bare originale parkpærene inn i blinklysa Trekking av ledninger begynnt! Nytt hull til pærene ! Så etter en 30-40min så var det lys i begge!
spuijnsarn Skrevet September 16, 2013 Skrevet September 16, 2013 hmmm. ikke dumt Er det bosch lykter du har? Og hvordan blir det med blinklysene når du har parklys i dem? tenker på om det kun blir lys fra parklysa, eller om det faktisk vises at blinklyset er i bruk. Kanskje jeg kunne gjort noe lignende jeg og
StanceSquad Skrevet September 16, 2013 Forfatter Skrevet September 16, 2013 hmmm. ikke dumt Er det bosch lykter du har? Og hvordan blir det med blinklysene når du har parklys i dem? tenker på om det kun blir lys fra parklysa, eller om det faktisk vises at blinklyset er i bruk. Kanskje jeg kunne gjort noe lignende jeg og Jepp er bosch lykter Nei når parklysa står på og du blinker så ser du det godt Mye sterkere lys i blinkerene en i parklysa
spuijnsarn Skrevet September 17, 2013 Skrevet September 17, 2013 hmmm. ikke dumt Er det bosch lykter du har? Og hvordan blir det med blinklysene når du har parklys i dem? tenker på om det kun blir lys fra parklysa, eller om det faktisk vises at blinklyset er i bruk. Kanskje jeg kunne gjort noe lignende jeg og Jepp er bosch lykter Nei når parklysa står på og du blinker så ser du det godt Mye sterkere lys i blinkerene en i parklysa Har du mange watt på parklysa da?
StanceSquad Skrevet September 18, 2013 Forfatter Skrevet September 18, 2013 hmmm. ikke dumt Er det bosch lykter du har? Og hvordan blir det med blinklysene når du har parklys i dem? tenker på om det kun blir lys fra parklysa, eller om det faktisk vises at blinklyset er i bruk. Kanskje jeg kunne gjort noe lignende jeg og Jepp er bosch lykter Nei når parklysa står på og du blinker så ser du det godt Mye sterkere lys i blinkerene en i parklysa Har du mange watt på parklysa da? Usikker på hvor mange W det er
StanceSquad Skrevet September 18, 2013 Forfatter Skrevet September 18, 2013 Da fikk jeg tak i et "HID" kit til bimmern som jeg satt i nærlysa Klar forskjell på HID og vanlige lys! Liv i begge
aalgaard Skrevet September 18, 2013 Skrevet September 18, 2013 Spennende prokjekt, kan bli bra dette syntes du burde spart deg for HID kittet, menmen, smak og behag. Hadde vært tøft med throwing stars felger eller OZ Futura for foreksempel
StanceSquad Skrevet September 18, 2013 Forfatter Skrevet September 18, 2013 Spennende prokjekt, kan bli bra dette syntes du burde spart deg for HID kittet, menmen, smak og behag.Hadde vært tøft med throwing stars felger eller OZ Futura for foreksempel Takk du, ja får satse på at det blir greit Ja, smak og behag som du sier, mulig jeg tar dem av med tiden, må se Åssen det blir i helheten med tiden Har faktisk vurdert throwing stars, kunne vert gromt med go høyde å strekk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå