Albino Skrevet September 8, 2013 Skrevet September 8, 2013 Pris: 115000,- (kan diskuterest) eller helst innbytte i E9x med mellomlegg fra min side! Litt info: BMW 3-serie. 325IXT. 192 Hk. 5 trinns manuell girkasse. Farge: Grå. Interiørfarge: Sort. Firehjulsdrift. Km: 222782 Bilen er en skikkelig kjøredrøm. Bedre kjørekomfort skal man lete lenge etter. Kan kjøre i time etter time uten å måtte strekke på beina. Fantaskiske myke seter. Baksetene ser ut som de aldri har vært brukt. Grom lyd fra rekkesekseren og sportseksosen. Fin farge. Rett og slett en tøff bil. Alt av servicer i mitt eie er tatt på verksted. Bilen er akkurat blitt eugodkjent, så den skal være i god stand. Har ikke hatt noe problemer med bilen forutenom at jeg kjøpte den med defekt toppdekselpakning(må ikke forveksles med toppakning), noe som også ble byttet på verksted. For 1 år siden hadde jeg en full service og sjekk av bilen. Byttet alt av oljer, filter, væsker, smurte opp bremser o.l. I sammenheng med EU-kontrollen i juni tok jeg en hjulstillingskontroll og fikk rettet opp hjulene skikkelig. Det eneste som ikke virker på bilen er ryggesensoren, den har ikke virket i mitt eie. Fikk verksted til å ta en diagnose, der de fikk opp feil på styreenhet. Har ikke brydd meg så mye om det senere da jeg klarer meg uten. Det er noen rustflekker på venstre hjulbue bak og en liten flekk på bagasjeromsdøra. Har ekstra xenonpærer til grøftelysere i en litt kaldere, blåere farge. Og ledpærer til skiltlysene som ennå ikke er montert. Det kan virke som en skikkelig ungdomskjørt bil, men det kan jeg forsikre om at den ikke er. Forrige eier var en mann i 30 årene som jobbet i nordsjøen og hadde bilen som "konebil". I mitt eie har jeg vært veldig forsiktig med bilen og den har stort sett vert brukt av dama. (som vet hvor redd jeg er for bilen) Har i tillegg firmabil så bilen har ikke blitt brukt så mye. Spør gjerne hvis du lurer på noe! Utstyr: Xenon Nærlys Xenon Kurve/Grøftelys Led Angel Eyes Mtech styling Skinnseter Ryggesensor Automatisk klimaanlegg Pioneer mediaspiller (sd-kort istedefor cd. Orginalspiller følger med) Cd-veksler Harman/Kardon stereoanlegg Surround sound (knapp for av og på) Koppholder (ettermontert orginaldel) Mynthjul (ettermontert orginaldel) Gode vinterdekk på orginal bmw felg (17tommer) 2 sett med sommerdekk (Dårlige dekk orginal bmwfelg 17tommer) (Helt ok dekk på 19tommer 19/235/35 felg lakkert i bilens farge) Automatiske innfoldbare speil Automatisk dimming på speil(både inne og ute) Sotede ruter fra b-stolpe og bak Diverse M effekter på interiøret (orginaldeler. dørlister, girspake etc) 2x 10tomms subwoofer i bagasjerommet. (enkel å ta inn og ut) Supersport bakpotte Har problemer med å få opplastet bilder. Ta kontakt, så sender jeg på mail!
Albino Skrevet September 22, 2013 Forfatter Skrevet September 22, 2013 http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=44146122
Albino Skrevet September 28, 2013 Forfatter Skrevet September 28, 2013 Tar gjerne bytter i annen BMW!
bjornar-a Skrevet September 29, 2013 Skrevet September 29, 2013 Innteressert i en 530D men ACsnitsel styling og shippet til 275hk og 630NM? kjempe god og tøff bil!! grunnen til at jeg vill bytte er at jeg trenger en stasjonsvogn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå