Popza Skrevet September 8, 2013 Share Skrevet September 8, 2013 Noen som har? Kan evnt komme å hente, om du bor rundt Vestfold, Buskerud, Oslo, Akershus, Østfold, Telemark. Noe lignende slik. Trenger ikke ABS-kabel eller bremseskjold. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nightmare Skrevet September 8, 2013 Share Skrevet September 8, 2013 jeg tror jeg har hjul lager til e39 forran liggende.. om det er til e39 du skal ha til da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw330i Skrevet September 8, 2013 Share Skrevet September 8, 2013 jeg har til e36 , 91003755 , andebu vestfold. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet September 8, 2013 Share Skrevet September 8, 2013 Hvordan bil ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Popza Skrevet September 8, 2013 Forfatter Share Skrevet September 8, 2013 Haha, beklager. Var "litt på farta" i det jeg skrev dette innlegget. Veldig uprofesjonelt. Trenger til E36 foran venstre side. Takk for svar. Send melding på personlig melding hvis du evnt har + pris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommy_ve Skrevet September 12, 2013 Share Skrevet September 12, 2013 Har nytt i eske til e36, bud? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbokula Skrevet September 13, 2013 Share Skrevet September 13, 2013 Har hele hvor holder du til skal til litt utafor Oslo så kan ta det med vis du trenger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianS Skrevet September 13, 2013 Share Skrevet September 13, 2013 Noen som har?Kan evnt komme å hente, om du bor rundt Vestfold, Buskerud, Oslo, Akershus, Østfold, Telemark. [ Bilde ] Noe lignende slik. Trenger ikke ABS-kabel eller bremseskjold. Har komplette spindler med kalipere og alt. 500 for begge to.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå