Buansen Skrevet September 8, 2013 Skrevet September 8, 2013 Hei. jeg driver å bygger meg en banebil av type e30. også lurer jeg på hvordan jeg kan få laget stolfester til bøttestolene. dette må da være godkjent for kjøring i powerdrift så bilen skal ha lisens. er det da noen her inne på dette forumet som har peiling og greie på hvordan jeg kan få laget det? hvordan dette skal bygges ? send gjerne med bilde hvis det er mulig om noen har gjort dette før
Dirty Skrevet September 9, 2013 Skrevet September 9, 2013 les reglene inne på bilsport.no står der men du kan bruke de originale hullene i gulvet, må også ha rett vinkel på seler plater til øyebolter osv. så ja ta deg en tur inn og les igjennom den tekniske biten, alt du trenger å vite står der http://bilsport.no/uploads/2008/02/7_0_ ... 052013.pdf
Buansen Skrevet September 9, 2013 Forfatter Skrevet September 9, 2013 Hjertelig da skal jeg se om jeg får en ordnings på detta forhåpentligvis
Buansen Skrevet September 9, 2013 Forfatter Skrevet September 9, 2013 På bilsportsiden stod det vare iht. NSR og noe paragrafer Så det stod lite om hvordan det skulle være. men men, finner det sikkert ut omsider
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå