E36_Emil Skrevet September 8, 2013 Share Skrevet September 8, 2013 Har en '89 modell E30 Touring som trenger ny bensintank grunnet rust i skjøten. Er vel samme tank på Touring og sedan. Send gjerne PM med pris. Er også interessert i nye seter til bilen, hovedsaklig framseter men kan kjøpe komplett om prisen er riktig. Helst sport og/eller skinnseter. Send PM med pris og bilder. Kan evt hentes i Østlandsområdet. Emil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jan magnus Skrevet September 8, 2013 Share Skrevet September 8, 2013 Jeg har en bensintank om du vil ha den for en billig penge. Det er et lite knappenålshull i den. Men den tettes lett med kjemiak metall. Har det liggende. Sent from my iPhone using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36_Emil Skrevet September 9, 2013 Forfatter Share Skrevet September 9, 2013 Hvor på tanken er det hullet? Og er det mye rust på den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jan magnus Skrevet September 9, 2013 Share Skrevet September 9, 2013 Hvor på tanken er det hullet? Og er det mye rust på den? pusset og lakket den i vinter og har ikke brukt den så mye etter det. Fant ut at tanken hadde dette bittelille hullet rett over påfyllingsrøret. Dette hullet er ikke rusthull men hull fra sprut ifra vinkelsliper. Tok den av prosjektbilen fordi jeg ville ha en strøken tank. Altså ingen rust. Det var litt ytterst Rundt på sveiseskjøten men fjernet det. Du kan evt komme og se på eller så kan jeg sende deg litt mer bilder.Sent from my iPhone using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36_Emil Skrevet September 9, 2013 Forfatter Share Skrevet September 9, 2013 Høres bra ut. Hvor mye skal du ha for den da? Og hvor holder du til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jan magnus Skrevet September 9, 2013 Share Skrevet September 9, 2013 Høres bra ut. Hvor mye skal du ha for den da? Og hvor holder du til? Bare gi bud så blir vi enige. Hentes på jessheim eller oslo Sent from my iPhone using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36_Emil Skrevet September 9, 2013 Forfatter Share Skrevet September 9, 2013 Jobber på kløfta, så det passer greit sender deg PM jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36_Emil Skrevet September 10, 2013 Forfatter Share Skrevet September 10, 2013 ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå