b3ntsen Skrevet September 9, 2013 Share Skrevet September 9, 2013 Hei, jeg er på utkikk etter deler til prosjektet mitt. Kommer til å fylle ut denne listen med mer info ettersom behovet er der. Kikker etter et eksosanlegg som er komplett, og kan godkjennes på biltilsynet. Men da lurer jeg litt på en ting.. bilen er fra 91, men motoren er fra 89.. må jeg ha katalysator for at den skal bli godkjent? Må også bygge om til skive bremser bak, så om noen har kalippere og diverse utstyr som må til for å montere dette sammen er jeg interessert. Har alt av understellet klart, mangler bare bremser og monteringsutstyr. På forhånd takk. Magnus Bentsen Sent from my HTC One using Tapatalk 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
b3ntsen Skrevet September 14, 2013 Forfatter Share Skrevet September 14, 2013 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwm535i Skrevet September 24, 2013 Share Skrevet September 24, 2013 hei det kon krav til at alle biler etter 1988 skulle ha kat. men bmw var litt tidligre ute, så fra 1987 hadde de kat på 325i motoren, jeg har komplett eksos til e30 325i, men lamdaen har jeg ikke. er en form for sportseksos (bakrepotte) pen men diskre lyd. du får komme med ett bud om du er intr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heihå Skrevet September 25, 2013 Share Skrevet September 25, 2013 Har et selv som er org hele veien og uten kat, (pre-face) så da får du velge hva du vil ha PS det er uten grenrøra og røra som går ned til ved siden av kassa. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
b3ntsen Skrevet Oktober 3, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2013 Hei igjen, når jeg tenker meg litt om her så vet jeg jo meg meg selv at jeg senere vil bytte til sportseksos uansett. Så lurte litt på om jeg skal prøve å finne et eksosanlegg som er mulig og få godkjent? Er det noen som vet om noen komplette frem til grenrøra med katalysator og har noen anbefalinger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå