BimmerKing Skrevet September 9, 2013 Share Skrevet September 9, 2013 Noen som har: - M-fanger(komplett) til facelift touring? - 18" hjul? - Uorginal spiller med ramme, gjerne 2din..? Send gjerne en melding med pris og bilder om du har noe. Fortrinnsvis i Møre og Romsdal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Parts24 Skrevet September 9, 2013 Share Skrevet September 9, 2013 Har E39 M5 front til 1990,- Har også en 8-10 M5 fronter fra 400-800,- med ulike defekter. Er stort sett hele og pene, men passformen kan være 95-99%. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evovrs Skrevet September 9, 2013 Share Skrevet September 9, 2013 Har meget rå felger i 18", Legger ved bilde De er som nye, dekk og felger, Tenkte 4500 for de, blir vel rundt 5000 ferdig fraktet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet September 9, 2013 Share Skrevet September 9, 2013 Har E39 M5 front til 1990,-Har også en 8-10 M5 fronter fra 400-800,- med ulike defekter. Er stort sett hele og pene, men passformen kan være 95-99%. Stjeler tråden litt, beklager den da. men har dere ikke M-fanger bak til touring? skulle så gjerne hatt det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
streetglow Skrevet September 10, 2013 Share Skrevet September 10, 2013 Jeg har en kenwood spiller med ramma og alt komplett fot 4000 kr kjøpte den for 8000 kr for ca 7 måneder tilbake, selger den da jeg har solgt min e39 og kjøpt meg en f10 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet September 10, 2013 Forfatter Share Skrevet September 10, 2013 Har E39 M5 front til 1990,-Har også en 8-10 M5 fronter fra 400-800,- med ulike defekter. Er stort sett hele og pene, men passformen kan være 95-99%. Er intressert, har du bilder og eksempler på hvordan passformen ikke er 100%? Har meget rå felger i 18",Legger ved bilde De er som nye, dekk og felger, Tenkte 4500 for de, blir vel rundt 5000 ferdig fraktet Ellers takk, men takk for tilbudet Jeg har en kenwood spiller med ramma og alt komplett fot 4000 kr kjøpte den for 8000 kr for ca 7 måneder tilbake, selger den da jeg har solgt min e39 og kjøpt meg en f10 Har du bilder og typebetegnelse på spiller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StreetCobra Skrevet September 10, 2013 Share Skrevet September 10, 2013 (illustrasjonsbilde, men spilleren er strøken) Typebetegnelser finner du nederst til høyre på spilleren. medfølger konverteringskabel og ramme sittet i e39, Pris kan diskuteres Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet September 10, 2013 Forfatter Share Skrevet September 10, 2013 Hvilken ramme er det? Denne: http://bilradiospes.no/m/shop/?produkt= ... id=628&id= eller denne: http://bilradiospes.no/m/shop/?produkt= ... id=628&id= Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StreetCobra Skrevet September 10, 2013 Share Skrevet September 10, 2013 Ramme nr. 2 Men vis ramme ikke er av interesse, kan jo prisen reduseres.. så spilleren og konverteringskabel for ca 3500,-/bud? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet September 10, 2013 Forfatter Share Skrevet September 10, 2013 Hmm... Er det mye arbeid å tilpasse med den rammen, og blir det bra? Må jo nesten ha ramme også da, hvis jeg skal sette inn i bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StreetCobra Skrevet September 10, 2013 Share Skrevet September 10, 2013 Ok, Nei er ikke noe arbeid å tilpasse den. Har begge rammene som trengs ..er kjøpt for e39. Det er lett jobb. Installasjon: Skru ut 1 skrue på orginal spiller, og dra ut spiller. Skru 4 skruer, 2 oppe på sidene bak listene, 2 nede på innsiden av metall-ramma dra ut ramma.. (vanskeligste delen vis det er din første gang) Sett inn ny metall-ramme og skru tilbake, sett over plast ramme Koble til nye kontakten Sett inn nye skjermen Eneste som kan være vanskelig vis man ikke har gjort det før er å få ut metall-ramma men det kan jeg hjelpe deg med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet September 11, 2013 Forfatter Share Skrevet September 11, 2013 Ok, Nei er ikke noe arbeid å tilpasse den. Har begge rammene som trengs ..er kjøpt for e39. Det er lett jobb. Installasjon: Skru ut 1 skrue på orginal spiller, og dra ut spiller. Skru 4 skruer, 2 oppe på sidene bak listene, 2 nede på innsiden av metall-ramma dra ut ramma.. (vanskeligste delen vis det er din første gang) Sett inn ny metall-ramme og skru tilbake, sett over plast ramme Koble til nye kontakten Sett inn nye skjermen Eneste som kan være vanskelig vis man ikke har gjort det før er å få ut metall-ramma men det kan jeg hjelpe deg med. Du har en ny PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
streetglow Skrevet September 13, 2013 Share Skrevet September 13, 2013 Var det noe interessant? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet September 13, 2013 Forfatter Share Skrevet September 13, 2013 Du skal få svar i morgen. Skal en tur til Trondheim på bilradiospesialisten. Får se hva som dukker opp da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå