frejurk Skrevet September 9, 2013 Share Skrevet September 9, 2013 ønsker å kjøpe ei s38/m5 e34 girkasse. må vere bra. kontakt meg på freddy_frosk13@hotmail.com. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet September 10, 2013 Share Skrevet September 10, 2013 Det er nok ikkje lett å få tak i dessverre! Har kjøpt 3-4 brukte nå, men ingen har virket.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frejurk Skrevet September 10, 2013 Forfatter Share Skrevet September 10, 2013 Veit om ei som hae dårlige ringer. Og ei som er sveist om til 4x4 cossie hus Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet September 10, 2013 Share Skrevet September 10, 2013 Veit om ei som hae dårlige ringer.Og ei som er sveist om til 4x4 cossie hus 3 av kassene eg har hatt har det vært dårlige sync ringer på.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frejurk Skrevet September 10, 2013 Forfatter Share Skrevet September 10, 2013 Domt ditta der :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ole_m7 Skrevet September 14, 2013 Share Skrevet September 14, 2013 Lett å fikse om dere er litt fingernemme da. Ta å sandblås ringa, om de er helt glasserte.. Det funker knall. Da bremser dem dreva fort og fint. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frejurk Skrevet September 15, 2013 Forfatter Share Skrevet September 15, 2013 Har bare 535 kasse... er ikkje vits å fikse den.. for svak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ole_m7 Skrevet September 15, 2013 Share Skrevet September 15, 2013 Svake er dem, men dem tåler raske giringer om man gjør litt med de.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frejurk Skrevet September 15, 2013 Forfatter Share Skrevet September 15, 2013 Blir nokk mye power så trur eg må ha noe sterkere enn 535 kasse ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ole_m7 Skrevet September 15, 2013 Share Skrevet September 15, 2013 Hvorfor søker du da etter ei m5 kasse som tåler så og si akkurat det samme? Alle kassene ryker på inngående uansett. Jeg har knust 4stk, alle revna med inngående, der den inngående akslens drev går ned til kubben nede.. Og getrag 260 fra 535 og den noe lengre 280, alle sammen er søppel fra ende til annen når det gjelder effekt hvertfall. Og disse kassene er like innvendig fra stort sett alt manuelt m30 siden tidlig 80 tall. Husene på kassene har fått litt annet design på seint 80 tall, men det er samme søpla innvendig. Jeg har åpna ei kasse fra e32 735 med kjøleribber og ei fra 83modell 528. begge var like inni. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frejurk Skrevet September 15, 2013 Forfatter Share Skrevet September 15, 2013 M5 kassa har vel eit ekstra lager i seg som gjør den sterkare har eg hørt. Kva anna kasse hadde du annbefalt å brukt da? Tenkte litt på 850 kasse, men mye arbeid å få den til å passe og koster mye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet September 15, 2013 Share Skrevet September 15, 2013 Lett å fikse om dere er litt fingernemme da. Ta å sandblås ringa, om de er helt glasserte.. Det funker knall. Da bremser dem dreva fort og fint. Er det lett å fikse? hmm løye ingen tar på seg en jobb i norge då nesten? Er vel ein i sverige som tar på seg den jobben, men ellers er det svært få. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ole_m7 Skrevet September 15, 2013 Share Skrevet September 15, 2013 Det er bare en helsikes demontering! jeg har ringer fra knuste kasser, ringer som er VELDIG bra om man orker å skru dette fra hverandre. .. Kasser som tåler litt og er gode å gire med? E60 530d, e39 530d. Jeg har sistnevnte, gled fint i gir uten å skrape, ellers er jo kasser fra e46 m3, osv osv. Er bare å sveise om, tar noen timer med måling osv men. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frejurk Skrevet September 15, 2013 Forfatter Share Skrevet September 15, 2013 Ja 530d kasse har også vør i hodet... Fer kjøre den ej he til småbita først... då he ej ingen valg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå