Gå til innhold

ønsker å kjøpe ei s38/m5 e34 girkasse.

frejurk
 Share

Anbefalte innlegg

Hvorfor søker du da etter ei m5 kasse som tåler så og si akkurat det samme? Alle kassene ryker på inngående uansett. Jeg har knust 4stk, alle revna med inngående, der den inngående akslens drev går ned til kubben nede.. Og getrag 260 fra 535 og den noe lengre 280, alle sammen er søppel fra ende til annen når det gjelder effekt hvertfall. Og disse kassene er like innvendig fra stort sett alt manuelt m30 siden tidlig 80 tall. Husene på kassene har fått litt annet design på seint 80 tall, men det er samme søpla innvendig. Jeg har åpna ei kasse fra e32 735 med kjøleribber og ei fra 83modell 528. begge var like inni.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lett å fikse om dere er litt fingernemme da. Ta å sandblås ringa, om de er helt glasserte.. Det funker knall. Da bremser dem dreva fort og fint. :)

Er det lett å fikse? hmm løye ingen tar på seg en jobb i norge då nesten?

Er vel ein i sverige som tar på seg den jobben, men ellers er det svært få.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare en helsikes demontering! jeg har ringer fra knuste kasser, ringer som er VELDIG bra om man orker å skru dette fra hverandre. ..

Kasser som tåler litt og er gode å gire med? E60 530d, e39 530d. Jeg har sistnevnte, gled fint i gir uten å skrape, ellers er jo kasser fra e46 m3, osv osv. Er bare å sveise om, tar noen timer med måling osv men.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...