Bilstereo123 Skrevet September 9, 2013 Share Skrevet September 9, 2013 HAllo , eg skulle koble en forsterker , så kobla eg strøm på 12v og jord på gnd og strøm på rem rett fra batteriet , men så går sikringen på forsterkeren hver gang eg prøver , hva er galt da ??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet September 11, 2013 Share Skrevet September 11, 2013 Er 12V som skal ha strøm fra batteriet da. Sørg for GOD jording. Rem forteller når forsterkeren skal slå seg på, trekk ledning fra et kjørelys bak eller fra rem-utgangen (stort sett blå/blå og hvit ledning) på spilleren din. Når går sikringa, når du setter på tenninga, når du begynner å spille musikk, etter du har spilt musikk en halvtime? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bilstereo123 Skrevet September 11, 2013 Forfatter Share Skrevet September 11, 2013 kobla 12v fra batteriet med god joring , og tok strøm rett fra batteriet på rem og når eg skru på forsterkeren/strømmen så går sikringen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå