Torminator Skrevet September 9, 2013 Skrevet September 9, 2013 Har 2 ganger nå vært ute for at bilen plutselig stopper, og er litt vanskelig å få start på etterpå. Når den endelig starter så har den veldig lite kraft, og fjusker veldig når den kommer opp i ca 2500 omdr. Lukter "varmt", men kjølevesketemperaturen stiger ikke noe. Når jeg stopper den og lar den stå en liten stund, så virker alt som normalt og ingen problemer. Noen som har en formening om hva som kan være årsaken til dette?
Changeturn Skrevet September 10, 2013 Skrevet September 10, 2013 Høres veldig kjent ut og jeg byttet kamaksel og veivakselsensor noe som gjorde susen
Torminator Skrevet September 10, 2013 Forfatter Skrevet September 10, 2013 Mye jobb å gjøre dette da? Vanskelig å komme til? Eller er det noe en hobbymekaniker kan få til?
glue Skrevet September 10, 2013 Skrevet September 10, 2013 skal være en helt kurant jobb for en hobbymekaniker, kjøp originale sensorer. noe annet er visst bare bortkastede penger og jobb, tuller etter en måned eller uke
Torminator Skrevet September 12, 2013 Forfatter Skrevet September 12, 2013 Ok, takker for tips! Dette er sikkert noe som kommer opp som lagrede feil på en diagnose? Eller er det kun målbart akkurat på feiltidspunktet?
glue Skrevet September 13, 2013 Skrevet September 13, 2013 skal lagres i minnet mener jeg, er vanlig at det kan leses av selv om problemet ikke forekommer under diagnosen.
glue Skrevet September 13, 2013 Skrevet September 13, 2013 forresten, hjernen klarer ofte ikke å skille mellom kam og veivsensor og kan vise feil på kamsensor, selv om det er veivsensor, og motsatt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå