Concep Skrevet September 10, 2013 Share Skrevet September 10, 2013 Selger mitt e30 karosseri grunnet manglende interesse. Det er ett norskt e30 2 dørs skall som jeg tror er en 1983 modell. Originalt 320. Jeg har dog ikke papirer på den da den skulle brukes på bane uansett. Den er breddet med M3 Evo kit i glassfiber. Forskjermer Bakskjermer Sideskjørt Frontfanger Bakfanger Bakluke Spoiler med Flap Panser i glassfiber C stolpe er ikke byttet da jeg aldri kom så langt. Den står uten nav og fjærben foran og uten dempere bak. Sveiset diff, mellomaksel og girkasse står i. Uten motor. Noe arbeid på karrosseri gjenstår, mest pussing og sparkel. Den ble rustsveiset for noen år siden, men har stått stille siden da, så noe har dukket opp igjen dessverre, men kun i gulv som allerede er blottet og klart til å fikses. Jeg mangler 1 dør til bilen, men det følger med en haug av deler s.feks : Intercooler + rørgates Ratt, usikker på fabrikant 4 punkts seler topp til m20b20 div lykter BTR Osv.. Egner seg nok best til ett baneprosjekt. Her er grovarbeidet gjort, gjenstår montering og kjøpe inn de deler du selv vill ha på bilen, som motor og understell. Tror det står ubrukte powerflex foringer de aller fleste steder på bilen. Bilen står i Åros, Buskerud, ca 35 min sør for Oslo. Ring/sms på 40 17 62 62 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Martinsen Skrevet September 10, 2013 Share Skrevet September 10, 2013 pris ? og hva er det av rust som må sveises ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Concep Skrevet September 11, 2013 Forfatter Share Skrevet September 11, 2013 Pris er 12000 eller fornuftige bud. Gulvet som trenger å sveises, bare småtteri, da mesteparten av jobben er gjort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Concep Skrevet September 12, 2013 Forfatter Share Skrevet September 12, 2013 Solgt ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå