Changeturn Skrevet September 10, 2013 Share Skrevet September 10, 2013 Har slitt mye med at bilen fusker og ikke starter så jeg hadde bilen på bmw hvor de leste ut at veivaksel- og kamakselfølerene var gående. Jeg byttet begge disse sensorene og tenkte at alt skulle bli bra, bilen starter perfekt, men fusker som satan.. Kommer mye lyd fra eksosanlegget når jeg gir på, men det skjer ikke noe med farten... Prøvde å bytte luftmengdemåler med en kompis og det hjalp ikke, så tenkte det kanskje kunne være kobling på luftmengdemåleren som er ødelagt.. Hadde en feilsøking på den før jeg hadde den på verksted og da fikk jeg feilmelding på lambdasonden, men da fusket ikke bilen i det hele tatt så gadd ikke bytte den ut, men siden den har begynt å fuske så mye nå tenkte jeg at den kan ha blitt skikkelig gåen og at den må byttes. Noen forslag eller noen som har opplevd det samme ? All info og hjelp tas imot med stort hjertet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet September 10, 2013 Share Skrevet September 10, 2013 anbefaler å begynne med diagnose. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rollerboy Skrevet September 10, 2013 Share Skrevet September 10, 2013 Dette høres ut som potte tett katalysator ! Min var lik, mye lyd , intet drag.. Ny cat løste problemet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Changeturn Skrevet September 10, 2013 Forfatter Share Skrevet September 10, 2013 takk for respons tett katalysator høres jo ikke så bra ut nei, har du/noen peiling på ca hvor mye det koster å bytte denne ? evt om det er lett arbeid å gjøre selv Igjen setter jeg utrolig stor pris på svar/respons Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwpower86 Skrevet September 11, 2013 Share Skrevet September 11, 2013 kjøp deg en kat på biltema kutt vekk den gamle og sveis inn den fra biltema katalysator er ganske dyrt orginalt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå