CV-Erik Skrevet September 10, 2013 Share Skrevet September 10, 2013 Selger M52B28 motoren som jeg tok ut av min 97mod 528i. Den starta og gikk fint før jeg tok den ut, men den har kokt flere ganger. Mulig den blir bra med ny toppakning men tør ikke si det sikkert. Kan selges hel eller i deler! Jeg skal ha coiler og litt småtteri selv Kom med bud! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CV-Erik Skrevet September 10, 2013 Forfatter Share Skrevet September 10, 2013 Motoren står forresten på Nesodden, og vil helst slippe å sende i posten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R_S_N_89_bmw Skrevet September 10, 2013 Share Skrevet September 10, 2013 hadde trengt motoren din helt komplett med coiler og alt om det er mulig slenger jeg inn et bud! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lillert Skrevet September 10, 2013 Share Skrevet September 10, 2013 Hva skal du beholde selv? Kjøper resten uansett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CV-Erik Skrevet September 11, 2013 Forfatter Share Skrevet September 11, 2013 Tenkte bare coiler, starter og kanskje et par ting til. Hvis dere vil kjøpe motoren komplett då får dere lov til det! Da lar jeg coilene sitte Hva vil dere gi? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CV-Erik Skrevet September 11, 2013 Forfatter Share Skrevet September 11, 2013 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R_S_N_89_bmw Skrevet September 11, 2013 Share Skrevet September 11, 2013 Tenkte 1500 kr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CV-Erik Skrevet September 11, 2013 Forfatter Share Skrevet September 11, 2013 Blir for lite for hele motorn. Folk har jo solgt kun veiva for mer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet September 11, 2013 Share Skrevet September 11, 2013 Alu blokk på disse? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CV-Erik Skrevet September 11, 2013 Forfatter Share Skrevet September 11, 2013 Jepp, mener det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lillert Skrevet September 11, 2013 Share Skrevet September 11, 2013 Tenkte 3 tusen, å da tar du det du trenger av coiler, starter osv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå