atle600 Skrevet September 11, 2013 Share Skrevet September 11, 2013 Kjøper originale 18" M5 felger til min BMW 520 IAT 1998 mod. Felgene må være i god stand. Dekkene er ikke så nøye, kjøper nye dersom det ikke følger med bra dekk. Bor i Vestfold så henting må være i rimelig avstand. Eventuelt må de kunne sendes av selger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet September 11, 2013 Share Skrevet September 11, 2013 Jeg har. Sjekk min tråd på felger og dekk selges. Kan frakte de til vestfold. Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
atle600 Skrevet September 11, 2013 Forfatter Share Skrevet September 11, 2013 Takk for svar, liker ikke de tygde kantene, så ser det litt an og kommer eventuelt tilbake med et bud. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet September 11, 2013 Share Skrevet September 11, 2013 Lykke til med billigere felger med bedre dekk. Stygt å si de er tygget på igrunn. Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet September 11, 2013 Share Skrevet September 11, 2013 De ble solgt for en pen sum forresten. Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
atle600 Skrevet September 13, 2013 Forfatter Share Skrevet September 13, 2013 Felger er kjøpt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå