futaba Skrevet September 12, 2013 Share Skrevet September 12, 2013 Bytter reg reim på audi a6 2000mod. 18turbo. Merket på kammjule stemmer 100 prosent. Men på veiva får jeg den ikke overens med pilene på remjul og motor. Et hakk bytte til begge sider. Men blir ca 5 millimeter feil begge veier. Hvilken skal jeg foretrekke. ? 5mm før den trwffer merket eller etter. Før er vel meat sansynlig. Jada er rett reim Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy89 Skrevet September 12, 2013 Share Skrevet September 12, 2013 http://forum.vacn.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
futaba Skrevet September 12, 2013 Forfatter Share Skrevet September 12, 2013 Bet ikke medlemskap får å finne ut av dette. Er jo bmw mann...kjærringa sin bil audien. Uansett jelder vel d samme på bmw vel...noen bedrw? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jay-O Skrevet September 12, 2013 Share Skrevet September 12, 2013 Her har du en gyllen mulighet til å få hennes Audi til å havarere helt, slik at hun må ha seg BMW.... Back on topic: er det ikke så at du skal kompensere for stramming, dvs at hjulet blir dratt i den ene siden av reimhjulet(mest sannsynlig den uten strammer på). Er den stram? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
futaba Skrevet September 12, 2013 Forfatter Share Skrevet September 12, 2013 Hehe. Ho har bmw og men er ikke 4 wd er for kompansering for stramming antar jeg. Men målene mine er etter at stramming er jort. Good to go... Så er det ca 5 mm til ene eller andre siden. Sjekket reima mot den gamle å er helt lik. M th antall tagger etc. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LarsBMW Skrevet September 12, 2013 Share Skrevet September 12, 2013 Feiltimet kamdrev hvis det er justerbart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet September 16, 2013 Share Skrevet September 16, 2013 Som nevnt er der andre fora for tekniske Audi spørsmål. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg