7ertzen Skrevet September 12, 2013 Skrevet September 12, 2013 Hei, han en orginal e34, må få senka den litt, men har ikke peiling på hvor folk pleier å kjøpe, hvor mange mm osv osv. bør jeg gå for splitter nytt, eller er bruktmarkedet for senk greit? vil ha noe som fungerer, men er uaktuelt å kjøpe det dyreste. noen som kan hjelpe litt her?
evi Skrevet September 12, 2013 Skrevet September 12, 2013 60/40 er populært. Hvor og hva skal jeg ikke si noe på.
Hzh Skrevet September 12, 2013 Skrevet September 12, 2013 60/40 er populært. Hvor og hva skal jeg ikke si noe på. enig der, bilstein dempere fungerte godt hos meg, åsså var de supersportfjører på, da supersport dempere ikke var spesielt stive
Vegardb17 Skrevet September 12, 2013 Skrevet September 12, 2013 Bilstein b8 og supersport fjærer og litt store felger med brede dekk ser bra ut og vil tro det er nåkså komfy også Sent from my GT-I8190 using Tapatalk 2
7ertzen Skrevet September 15, 2013 Forfatter Skrevet September 15, 2013 på bilen står det noen 19" style 89 felger som er fra e65. som dere ser så er de ganske store, men har noen spm. når jeg har passasjerer baki får jeg ikke lillefingen mellom hjul og hjulbue engang bak.. uten passasjerer er det ca 2,5 cm klaring. Fremme er jo bilen kjempehøy som dere ser på bildet (mellom bue og hjul), her kan den vertfall bli lavere. Det jeg vil ha er stivere fjører og dempere, samt lavere forran. liker ikke at bakhjulene tar oppi hjulbuen når jeg svinger med passasjerer baki liksom.. tips til hva jeg bør investere i?? kunne dette vært noe: http://www.ebay.com/itm/TA-Technix-BMW- ... df&vxp=mtr
Vegardb17 Skrevet September 16, 2013 Skrevet September 16, 2013 19" er for stort på E34 etter min mening, ser bedre ut med 18" og med litt gummi når man skal bruke vanlige senkefjærer, her har du bilde av min 535 med supersport 50/35 og 17" hjul med dekkstrekk
7ertzen Skrevet September 16, 2013 Forfatter Skrevet September 16, 2013 kan det være aktuelt å valse buene bak?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå