TOMMYGAM Skrevet September 12, 2013 Share Skrevet September 12, 2013 hei skal bytte motor i en bmw e28, har aldri byttet motor før. Så lurer litt på åssen det er med girkassa, "detter" den ned når motor går ut, eller henger den der? har skrudd mye før men ble litt usikker 518i takk for svar Tommy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evi Skrevet September 12, 2013 Share Skrevet September 12, 2013 Kassa burde du ta ut sammen med motor. Løsne mellomakselen, girspaken, slavesylinder, speedsensor, og alt annet som kan sitte fast på kassa, så skrur du den bare løs fra traversen sin når du er klar til å løfte ut motor. Kassa skal ha 10-14 skruer som holder den til motoren om jeg husker rett, de lar du stå frem til motor er ute Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOMMYGAM Skrevet September 12, 2013 Forfatter Share Skrevet September 12, 2013 så da må hele pakka ut ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet September 12, 2013 Share Skrevet September 12, 2013 som sagt MYE lettere å ta ut med kassa her ja. fort gjort det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evi Skrevet September 12, 2013 Share Skrevet September 12, 2013 Det er lettere å ta det ut sammen enn å løsne kassa fra motor mens den sitter i bilen. Tro meg EDIT: Morty var raskere enn meg som sagt ME lettere å ta ut med kassa her ja. fort gjort det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOMMYGAM Skrevet September 12, 2013 Forfatter Share Skrevet September 12, 2013 da blir alt nappa ut takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå