Mreggen123 Skrevet September 12, 2013 Share Skrevet September 12, 2013 Hei! har en 520i e34 touring som jeg senka litt idag, satt den ned og høyden ble fin. men så starta jeg bilen og bilen hevet seg til normalt igjen av seg selv. kan jeg fjerne denne nivåreguleringen på en måte? en sikring eller ett eller annet? eller kan jeg styre denne på en måte selv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mreggen123 Skrevet September 13, 2013 Forfatter Share Skrevet September 13, 2013 opp, ingen som veit? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet September 13, 2013 Share Skrevet September 13, 2013 Du skal bytte over til vanlige dempere bak? Er veldig lett og lage loop på systemet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simpel Skrevet Juni 17, 2014 Share Skrevet Juni 17, 2014 Stangen som "føler" hvor høy bilen skal være sitter i stabstaget bak. Mulig du kan fjerne denne fra stabstag og feste den i en posisjon der bilen står i riktig høyde? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå