Gå til innhold

vindusheis sluttet å virke bmw e36 nå med film

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tok av battriet på bmwn, når eg kobla til så funker ikkje vindusheisen på førersida eller den andre :shock:

Strøm får dei siden det kjem en lyd når eg trykker på knappen og då eg tok av dørtrekket så går vindue litt opp før det stopper. takluka og bakvindua fungerer som dei skal. så er vell ikkje rele eller sikkring som er feilen då.

er det nokke resetgreier ?

Skrevet

Høres ut som samme problem jeg hadde med e30n min, hørte det var lyd å greier når jeg trykka på knappen. Men det var faktisk selve vindusheis bryteren som hadde takket for seg, så jeg bare bytta bryter og da funka ruta helt fint igjen.

Skrevet

Ta de helt ned, og hold knappen i bunn i ca 10-20 sek. Evt ta de ned også slipp opp før du holder knappen nede i 10-20 sek.

Mener de skal resettes da!

Sent from my HTC One using Tapatalk 2

Skrevet
tok du av strømmen mens vindua sto nede ?

jeg hadde samme problem på min coupe da jeg tok av strømmen mens vindua var nede. jeg måtte ta av bryteren å kjøre støm på den til dem gikk opp :)

Akkurat det som har skjedd ! prøver det i mårra :D

Ta de helt ned, og hold knappen i bunn i ca 10-20 sek. Evt ta de ned også slipp opp før du holder knappen nede i 10-20 sek.

Mener de skal resettes da!

Sent from my HTC One using Tapatalk 2

Har prøvd mangen forskjellige resettes måter, funker ikkje :/ men takk :)

Skrevet

har prøvd å kjørt - inn på brytaren, då går dei nett som det var med brytarn på. også prøvde eg +, då sjedde den ingenting :( ka eg gjør feil ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...