Gå til innhold

kan slettes flyttet

bmwpower86
 Share

Anbefalte innlegg

bilen har automat har lyst til og gjøre noe med motor men er usikker på fremgangs måten har tenkt på og få chipet og bygge om eksos :) er det noe merkbart med bytte av ic og luft filter på disse noen som har no peil på hvilke deler som bør brukes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bilen har automat har lyst til og gjøre noe med motor men er usikker på fremgangs måten har tenkt på og få chipet og bygge om eksos :) er det noe merkbart med bytte av ic og luft filter på disse noen som har no peil på hvilke deler som bør brukes

Merka ikke no særlig forskjell med åpent luftfilter. Bare turbo sus :)

Iallefal få det langt nok unna så det ikke drar varmluft fra motor.

Innsugstemperaturen sank betraktelig med større intercooler.

Men for å få riktig flow på rørgaten så kreves det litt modding.

Reiv av alt som hadde me air condition og gjør, kappet litt i hjørnene bak frontlykter.

Enda er det litt kronglete. Jeg må iallefall flytte spylervæske tanken og kjøpe meg en mindre en :) En moderat chip eller omprogrammering av mappet går greit nok det på automat :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Større IC er ikke dumt ved montering av chip nei! En litt større turbo kan også være et alternativ da den orginale har veldig lite eksoshus, og kan slite med å få ifra seg all eksos til rett timing, den blir dessuten veldig varm med chip pga endel mere eksos! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja skal vertfall ikke være nødvendig med katalysator på en 92mod diesel, siden regler for katalysator på diesel kom senere en 92. Jeg fortalte værtfall dette til det bilverkstedet jeg eu godkjente min bil på. Og det var ingen problem fikk jeg beskjed om! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...