bmwpower86 Skrevet September 13, 2013 Share Skrevet September 13, 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwpower86 Skrevet September 13, 2013 Forfatter Share Skrevet September 13, 2013 har nå gått til innkjøp av sorte side og front blinkers jeg sliter litt med og legge ut bilder noen som har en løsning på det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spankus Skrevet September 13, 2013 Share Skrevet September 13, 2013 Flott utgangspunkt! Har du noen motor planer for denne? Manuell eller automat? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwpower86 Skrevet September 13, 2013 Forfatter Share Skrevet September 13, 2013 bilen har automat har lyst til og gjøre noe med motor men er usikker på fremgangs måten har tenkt på og få chipet og bygge om eksos er det noe merkbart med bytte av ic og luft filter på disse noen som har no peil på hvilke deler som bør brukes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spankus Skrevet September 13, 2013 Share Skrevet September 13, 2013 bilen har automat har lyst til og gjøre noe med motor men er usikker på fremgangs måten har tenkt på og få chipet og bygge om eksos er det noe merkbart med bytte av ic og luft filter på disse noen som har no peil på hvilke deler som bør brukes Merka ikke no særlig forskjell med åpent luftfilter. Bare turbo sus Iallefal få det langt nok unna så det ikke drar varmluft fra motor. Innsugstemperaturen sank betraktelig med større intercooler. Men for å få riktig flow på rørgaten så kreves det litt modding. Reiv av alt som hadde me air condition og gjør, kappet litt i hjørnene bak frontlykter. Enda er det litt kronglete. Jeg må iallefall flytte spylervæske tanken og kjøpe meg en mindre en En moderat chip eller omprogrammering av mappet går greit nok det på automat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M-524td Skrevet September 16, 2013 Share Skrevet September 16, 2013 Større IC er ikke dumt ved montering av chip nei! En litt større turbo kan også være et alternativ da den orginale har veldig lite eksoshus, og kan slite med å få ifra seg all eksos til rett timing, den blir dessuten veldig varm med chip pga endel mere eksos! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwpower86 Skrevet September 16, 2013 Forfatter Share Skrevet September 16, 2013 har funnet noe diesel lekk. hva kommer dette av tru den på pumpa ser ut som slangen mellom filteret og pumpa men den andre på innsp er jeg usikker på noen som har vært borti dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwpower86 Skrevet September 16, 2013 Forfatter Share Skrevet September 16, 2013 ///M-524td bør jeg kansje fjerne katalysator og få meg litt mere åpen eksos Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M-524td Skrevet September 16, 2013 Share Skrevet September 16, 2013 Hvilken modell har du? Min er 92 og hadde vell ikke katalysator, men ja! Fjerne den og skaff deg en eksos som er mere åpen! Jeg kjører 2, 5" hele veien ifra turbo til en bakpotte helt bakerst. Men selv jeg skal gå opp til 3" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwpower86 Skrevet September 17, 2013 Forfatter Share Skrevet September 17, 2013 Har 92 jeg og hmm rare greier Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M-524td Skrevet September 17, 2013 Share Skrevet September 17, 2013 Ja skal vertfall ikke være nødvendig med katalysator på en 92mod diesel, siden regler for katalysator på diesel kom senere en 92. Jeg fortalte værtfall dette til det bilverkstedet jeg eu godkjente min bil på. Og det var ingen problem fikk jeg beskjed om! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwpower86 Skrevet September 17, 2013 Forfatter Share Skrevet September 17, 2013 Er jo helt supert bare og få Rivi av merker litt forskjell på det syntes i vertfall det på den forrige tdsen min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M-524td Skrevet September 17, 2013 Share Skrevet September 17, 2013 Da er det bare å kjøre på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwpower86 Skrevet September 17, 2013 Forfatter Share Skrevet September 17, 2013 takker for respons er alltid moro med innspill Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M-524td Skrevet September 17, 2013 Share Skrevet September 17, 2013 Ja alltid kjekt med respons og gode råd og tips Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå