ekkoj Skrevet September 13, 2013 Share Skrevet September 13, 2013 Hei. Er på jakt etter ett sett 17" Contour-felger til E36. Bør være orginale og med bredere bakfelger enn fremfelger, men det er ikke noe absolutt krav. Med eller uten dekk, men jeg vet hva felgene bør koste, så jeg gidder ikke å betale overpris bare fordi det sitter ett sett gamle dekk på. Sunflowers eller Motorsporthjulene til M3 kan også vurderes. Fordel om du holder til på østlandet med mindre du er forberedt på å sende Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316gefaren Skrevet September 14, 2013 Share Skrevet September 14, 2013 jeg har! de er ikke strøkene og er produsert av R.O.D med tuv papirer 8&9" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekkoj Skrevet September 14, 2013 Forfatter Share Skrevet September 14, 2013 jeg har! de er ikke strøkene og er produsert av R.O.D med tuv papirer 8&9" Kan leve med at de ikke er strøkne om de fremdeles er runde. Hvor holder du til? PM evt med pris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316gefaren Skrevet September 16, 2013 Share Skrevet September 16, 2013 De er fremdeles runde liten men ikke dyp kantkjøring(får den bort med sandpapir) holder til i møre og Romsdal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekkoj Skrevet September 16, 2013 Forfatter Share Skrevet September 16, 2013 De er fremdeles runde liten men ikke dyp kantkjøring(får den bort med sandpapir) holder til i møre og Romsdal Har en kompis som skal til Averøya til helga. Langt unna eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316gefaren Skrevet September 17, 2013 Share Skrevet September 17, 2013 3 mil unna averøya sånn ca Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pinadud Skrevet Oktober 1, 2013 Share Skrevet Oktober 1, 2013 Kan det være av interesse med strøkne smidde motorsport felger på nye dekk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekkoj Skrevet November 9, 2013 Forfatter Share Skrevet November 9, 2013 Nå som kjøp&salg er åpent igjen så kan jeg svare her. Endte opp med å kjøpe en M3 hvor jeg fikk med Contour og ett sett motorsport-felger, så da blir ikke dette aktuelt lenger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pinadud Skrevet November 10, 2013 Share Skrevet November 10, 2013 De er solgt uansett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå