kje Skrevet September 14, 2013 Share Skrevet September 14, 2013 Hei. Handlet meg fredag den 13. en flott '94 M3 cupé i Oslo Utvendig er den veldig flott, mens det inni bør skiftes ut noen deler. Jeg søker da følgende i god stand: - sort skinn dørsider og sidebekledning ved baksetene - sort hattehylle til bil med liten stereo og uten nakkestøtter - cruisecontrol med tilhørende ledningsnett (styreboks, motor og hendel) Kontakt meg pr pm eller svar i innlegget. På forhånd takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kje Skrevet September 18, 2013 Forfatter Share Skrevet September 18, 2013 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kje Skrevet September 30, 2013 Forfatter Share Skrevet September 30, 2013 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolf m3 Skrevet September 30, 2013 Share Skrevet September 30, 2013 Kjøpe komplett 3l interiør i alcantara? Strøkent... Me alt av seter å dørtrekk... 8500.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kje Skrevet Oktober 1, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 1, 2013 Kjøpe komplett 3l interiør i alcantara? Strøkent... Me alt av seter å dørtrekk... 8500.. Alle setene mine er i god stand heldigvis. Kun dørsidene som er i dårlig forfatning. Jeg søker nye i sort skinn, men takk for henvendelsen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pinadud Skrevet Oktober 1, 2013 Share Skrevet Oktober 1, 2013 har stor kjørecomputer, og cd-veksler om du vil ha noe spennende til originalspilleren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kje Skrevet Oktober 2, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2013 har stor kjørecomputer, og cd-veksler om du vil ha noe spennende til originalspilleren? Stor kjørecomputer venter jeg nå i posten Du har ikke original cd-spiller også? Har du ledninger til cd-veksleren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pinadud Skrevet Oktober 2, 2013 Share Skrevet Oktober 2, 2013 Ikke orginalspiller, men har ledninger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kje Skrevet Oktober 2, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2013 Ikke orginalspiller, men har ledninger Pris tenkte du? Vet du om muligheten for å tilkoble cd-veksleren til uoriginal spiller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pinadud Skrevet Oktober 2, 2013 Share Skrevet Oktober 2, 2013 Nei, det vet jeg ikke. Kom med et bud du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kje Skrevet Oktober 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2013 Nei, det vet jeg ikke. Kom med et bud du Det er notert, men må vente å se litt når cd-spilleren ankommer om mulighetene er der... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå