Larsegutt Skrevet September 14, 2013 Share Skrevet September 14, 2013 (endret) Div selges da jeg har solgt E30'en.Størrer br.stoff dyser, 6 stk. Kjøpt hos irland engeneering, 200cc, brukt 1 sessong.Mangler o-ringer, men de bør en skifte uansett ved montering. Kr: 1500,- BUDServopumpe fra facelift inklu braketter m20, Kr 300,--Holder til i Ålesund, kan sende.-Kjøper bet evt frakt.-Forskuddsbet eller postoppkrav.-Høyeste bud gjelder. Endret November 18, 2015 av Larsegutt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet September 14, 2013 Share Skrevet September 14, 2013 Ser du ønsker bud på reimer og pumpe, så da begynner jeg med 500,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steinsus Skrevet September 18, 2013 Share Skrevet September 18, 2013 Heisann ! Jeg kunne tenkt meg denne lista her jeg: - Vannpumpe, reg reim, viftereim, og strammer til M20, selges helst komplett, - Belger til tannstang, - 1 stk styrekule, må dobbelsjekke hvilken side. - Forsterkede girkasse oppheng fra schmiedmann, - 1 stk bærekule Kr: 50,- BUD - Giroverførings klipp til forkant av girarm, + girarm - Tettings simmering til girkasse, ut fra girvelger. Gratis - Høyre + Venstre øyelokk limt på E30 grill, hva sier du til 1500,- for dette overført rett til konto ?? og delene avlevert i pappeske til en adresse i Ålesund ?? Vh. Stein Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet September 24, 2013 Forfatter Share Skrevet September 24, 2013 sorry mangel på svar her, har vært noe opptatt! steinsus, du leder budet, så visst du er int gi meg ord på pm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet September 24, 2013 Share Skrevet September 24, 2013 Jeg er fortsatt interessert i Vannpumpe, reg reim, viftereim, og strammer til M20, selges helst komplett, Hvor mye for dette? Dette må evt sendes, men jeg betaler selvsagt porto. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum 310 Skrevet September 24, 2013 Share Skrevet September 24, 2013 Justerbar bensintrykksregulator? I tilfelle så byr jeg 1400kr for -btr -girkassefestene -bærekule -styrekule -belger til tannstang. -stålomspunnede br. Slanger -br. Rør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steinsus Skrevet September 25, 2013 Share Skrevet September 25, 2013 Japp, du har PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet September 26, 2013 Forfatter Share Skrevet September 26, 2013 Heisann ! Jeg kunne tenkt meg denne lista her jeg: - Vannpumpe, reg reim, viftereim, og strammer til M20, selges helst komplett, - Belger til tannstang, - 1 stk styrekule, må dobbelsjekke hvilken side. - Forsterkede girkasse oppheng fra schmiedmann, - 1 stk bærekule Kr: 50,- BUD - Giroverførings klipp til forkant av girarm, + girarm - Tettings simmering til girkasse, ut fra girvelger. Gratis - Høyre + Venstre øyelokk limt på E30 grill, hva sier du til 1500,- for dette overført rett til konto ?? og delene avlevert i pappeske til en adresse i Ålesund ?? Vh. Stein Stein har kjøpt dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet September 26, 2013 Forfatter Share Skrevet September 26, 2013 BTR er regulerbar ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet September 28, 2013 Forfatter Share Skrevet September 28, 2013 BTR og bremseslanger solgt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet Mars 27, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2014 Bumpsidaisen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet April 7, 2014 Forfatter Share Skrevet April 7, 2014 ingen som trenger ekstra guffe på dysene da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet Mai 10, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2014 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet November 18, 2015 Forfatter Share Skrevet November 18, 2015 Bumpe en gammal tråd! - Brennstoff dyser - Servo, og servobrakett fra 90 mod M20 motor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
so3nd Skrevet November 20, 2015 Share Skrevet November 20, 2015 Bremseklosser? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå