håkon_w Skrevet September 15, 2013 Share Skrevet September 15, 2013 La oss si at jeg kjøper en bil, for å plukke av noen deler og sender den rett på vrakplassen. Denne bilen har jeg akkurat kjøpt og ikke betalt reg avgift på.det er også skyldig årsavgift på den. Jeg vet at det ikke er meg som står ansvarlig for den skyldige årsavgiften, men går vrakpant da rett til staten? Kommer vrakpant til den bilen er registrert på? Hva skjer med den omregavgiften min når bilen er vraket? Håper noen har peil på detta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet September 15, 2013 Share Skrevet September 15, 2013 Den som leverer bilen får penger. Broren min og meg vraka bilen til mor. Vi spurte om det gikk eller om ho måtte ordne. Da sa de der at vi godt kunne dra og stjele hvem sem helst bil og skrote den. Og vi ville få penga ved levering. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RogE36R Skrevet September 15, 2013 Share Skrevet September 15, 2013 Den som leverer bilen får penger. Broren min og meg vraka bilen til mor. Vi spurte om det gikk eller om ho måtte ordne. Da sa de der at vi godt kunne dra og stjele hvem sem helst bil og skrote den. Og vi ville få penga ved levering. Ja men ditt navn vil også være registrert hos de som har tatt i mot bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet September 15, 2013 Share Skrevet September 15, 2013 Ja. Om bilen du stjeler blir meldt stjålet får politi opp at den er skrota og du har gjort det selvfølgelig. Du vil få et stort problem. Det jeg ville frem til er at hvem som helst kan skrote hvem sem helst bil og få penga. Må bare ha en bil med rammenr og levere og gyldig leg og vise. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
håkon_w Skrevet September 15, 2013 Forfatter Share Skrevet September 15, 2013 Takk for svar, da kan den vrakes:) men hva vil skje med den omregistreringa som vil være på vei? Vrakes den også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marionette Skrevet September 15, 2013 Share Skrevet September 15, 2013 Du vil jo ikke trenge å betale omreg på en bil du ikke skal registrere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
håkon_w Skrevet September 15, 2013 Forfatter Share Skrevet September 15, 2013 Sant nok.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet September 15, 2013 Share Skrevet September 15, 2013 vrakåant får du. skyldig årsavgift har han andre ett problem med, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå