Wicked Skrevet September 15, 2013 Share Skrevet September 15, 2013 Hei. Selger min E36 Touring orginal m-tech. 1997 modell 242.000 km Holder til i kragerø, Telemark Pris: 25.000 Selger min bil da jeg hverken ikke har tid eller penger til å gjøre mer med den. Den er et veldig fint utgangspunkt med null rust i bæring, er litt flekker her og der men ellers fin. Nye framskjermer, lakkert i mai. Ny mtech fanger, lakkert i mai. Byttet motor, 320 vanos 220.000 Nye gs replica bbs lm i mai, Nye dekk hele veien i mai, Nye styrestag begge sider i juni, Nytt coilovers sett i juni, Xenon i nær og tåkelys Trenger litt kjærlighet til en som har lyst å dette er et veldig godt utgangspunkt som sagt. interiør: alcantra sportsstoler (rift i førersetet), svart taktrekk. Kontakt meg på tlf : 90506375 Bud mottas. e36BOY98 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wicked Skrevet September 17, 2013 Forfatter Share Skrevet September 17, 2013 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olsensheep Skrevet September 18, 2013 Share Skrevet September 18, 2013 Solgt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wicked Skrevet September 18, 2013 Forfatter Share Skrevet September 18, 2013 Solgt? Nei, har den ennå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spuijnsarn Skrevet September 19, 2013 Share Skrevet September 19, 2013 Hadde vært fint med flere bilder. bla av det som e galt, innvendig, motorrom osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå