blodan Skrevet September 15, 2013 Share Skrevet September 15, 2013 SELGES, må ha mer hengervekt. Vel, etter et lengre opphold hos diverse andre bilmerker har jeg innsett at BMW er nærmest hjerte.kjøpte bilen en gang i sommer, motor var akkurat bytta og den hadde gått bare 180 000km mens bilen er på 300 000km. Veldig lite rust men med et par småskavanker, jeg kan nevne:Diverse småbulkerFanger og tåkelys har fått hard medfartFrontrute begynner å vise tegn til delamineringAC kondensator som var like lekk som et dørslagVannventil som ikke stengerSlark i snekkaSpeedometer som kobler seg ut innimellomLitt fising i eksosenog litt løse deksler her og der samt noen som mangler.Ellers er bilen tight og fin, skal ta en service på den når uværet gir seg og begynne med klargjøring for vinteren.Jeg tenker at jeg vil holde den mest mulig orginal, kun bruke penger på vedlikehold og reparere det som er feil med den nå.er veldig usikker om jeg vil senke den eller ikke, det skal være en bruksbil og der jeg ofte kjører er ikke akkurat vennlig for en lav bil.Men her kommer noen bilder: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergkvist Skrevet September 15, 2013 Share Skrevet September 15, 2013 Skal følge med her:) nettopp handla e34 stv selv;-) hvilken motor er dette? Har samme probleme selv med at speedometer kobler seg ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blodan Skrevet September 15, 2013 Forfatter Share Skrevet September 15, 2013 Dette er en M50B20 helt uten tikkelyder Fikk et tips fra min far at det kunne være 2 årsaker til speedometerproblemet, det ene var irr på kontaktene i selve instrumenthuset og det andre var irr på kontakten på selve føleren, jeg mistenker at det er kontakten på diffen som er problemet i mitt tilfelle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blodan Skrevet September 20, 2013 Forfatter Share Skrevet September 20, 2013 Da Venter man på en pakke fra en her på forumet, skal bli fint å kunne få kaldluft inn i bilen og kunne få 12v uttak i bilen. men jeg lurer litt på hvordan kanalskjørtene sitter fast, noen som kan opplyse meg litt rundt det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blodan Skrevet September 21, 2013 Forfatter Share Skrevet September 21, 2013 da var man ute å puslet litt med vogna, tok å byttet kondensator til AC anlegget, siden denne lakk som en sil. Tror jeg må ha ny oljekjøler til automaten også ser ikke helt pent ut NY vs GAMMEL fant også ut at vifta til kondensatoren bare var å kaste, den satt helt bom.... lenge leve rust -,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blodan Skrevet September 26, 2013 Forfatter Share Skrevet September 26, 2013 har prøvd meg som møbeltapetserer idag og fikset nytt trekk til taket da det gamle hang litt på halv tolv. valget falt på velour fra jysk og det ble helt greit til å være første gang. skal få tatt noen bilder imorra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blodan Skrevet Oktober 8, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2013 selges til fordel for mer hengervekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå