Gå til innhold

2010 116D M-Sport (Serviceavtale - 35 000 km - 195 000,-)


 Share

Anbefalte innlegg

Entusiasteid og meget pen 1-serie selges med tungt hjerte fordi jeg ikke lenger har bruk for den. Forholdsvis sjelden kombinasjon av 3-dørs 1-serie med M-sportspakke.

Bilen er kjøpt med serviceprogram inkludert - 5 år eller 60 000 km - som naturligvis følger med. Dette innebærer at kostnader med bilens servicer er dekket frem til 2015 eller når bilen passerer 60 000 km.

Foruten M Sport pakke, er bilen bestilt ny med:

- utvidet Hi-Fi system (8 høyttalere)

- M-sport felger av 18' dimensjon (originalt er 17')

- BMW Business radio og CD

- Klimatronic (klimaanlegg)

I tillegg til dette fikk forrige eier lagt inn programvare fra 118, slik at den yter 143 hk. Dette har ingen innvirkning på service-avtalen ifølge Jæger Bergen.

Første eier var bmw-entusiast og selv er jeg bilpleie-entusiast. Bilen har utelukkende (både av meg og forrige eier) blitt håndvasket. Det er primært brukt Swissvax-produkter på bilen og den er blitt detailet regelmessig, noe som framgår av bildene. Bildene er tatt fra detailingen som ble gjort i juli. Det er noen få steinsprang i fronten og et lite lakksår ved innstegs-listen. Ellers er bilen såklart lytefri og veldig pen i lakken.

Jeg har kjørt 10 000 km med denne bilen (Har mitt virke på havet, så får ikke brukt den så ofte.)

Bilen står på 18" orginale m-sport felger på sommer og 17" orginale bmw-felger på vinteren.

Er hjemme fram til 21 oktober og kan nåes på mobil hele tiden. Bare å ringe om du har noen spørsmål. Ny-pris på denne bilen var 325 000,-

http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=43941809

dgw7kl39cvoumhm8wmq1.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...