oysteinburan Skrevet September 15, 2013 Share Skrevet September 15, 2013 Heisann! Har en en E91, 2010, med like gammelt kartprogram. Har lett litt på forumet, sjekket litt på ebay, og andre steder, men er fortsatt usikker på hva som er er en god måte å få oppdatert kartpakken på. DVD pluss nødvendig kode? Har NAV Business. Men har jeg DVD...? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Noblefart Skrevet September 17, 2013 Share Skrevet September 17, 2013 Hei. Har samme bil med business nav. Er ikke fan og savner fotoboks varsel, eksakt fart og hd traffic som tomtom leverer. Kanskje litt OT men jeg er meget happy med å ha iphone m tomtom app montert sentralt på dashbord (enkelt å skjule ledning til usb i armlene). Jeg setter det opp slik at jeg spiller musikk via usb, men har bt på telefon. Systemet overstyrer musikk osv slik at man får direksjoner osv via høytaleranlegget. Album cover på bilens skjerm mens tomtom på telefon. Er ihvertfall meget happy m løsningen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå