Gå til innhold

Bmw E34 530i M54B30 Baneprosjekt


EirHoy
 Share

Anbefalte innlegg

Da har eg fått tak i anlegget jeg skal ha i bilen! blir 2 x 10" ground zero i bagasjen :P gleder meg enormt til å komme hjem i morgen! pakken står klar i gangen og bilen er klar til å bli skrudd på! :D

Eh1KDrW.jpg

HT4Y2lF.jpg

nkuGpzh.jpg

c204iuv.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har 2 sånne ground zero elementer sjæl, bare i 12" spiller meget bra!!

Bra du redder en god e34 fra rust helvette! blir knallbra :D

Hvilken kasse er det du har? skal lage meg en 55l kasse med 2 8cm brede og 25cm lange :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurte mest på om du brukte porta eller lukket kasse. usikker på hvilken jeg skal gå for.... :)  

har fått gjort litt idag. tatt av fjæren på ene demperen, sliter med å få av hjullageret på grunn av den innihelvettes store pipa som må til... ellers så har jeg pusset ned litt forskjellige deler som skal lakkes svart. usikker på hvilken lakk jeg skal gå for, men vurderer hammerlakk på grunn av to ting, økonomi og tilgjenglighet :) bilder kommer! :) skal begynne å sveise på kanalen i morgen var planen :) vertfall sveise sammen innerkanalen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
  • 1 month later...

Heisann! er ALT for lenge siden det har skjedd noe her nå... og er ikke noe stolt over det :/ hehe 

men i det siste så har det vert veldig trangt med både tid og penger.. bor på hybel så er bare hjemme kanskje 2 ganger i mnd så er ikke så mye som har blitt gjort. litt er det! får komme med en oppdatering neste helg når jeg er hjemme. men jeg har vertfall nesten gjort ferdig kanalen bak på høyre side og sveist al rust i dørken. har også sveiset igjen antennehullet, bare litt sparkling igjen så er det klart!:) også har jeg fått av hjullagerene fremme og lakkert opp fjærbeina. har også satt på nye bremskjold fremme. så håper jeg på å bli 100% ferdig med kanalen bak neste helg pluss litt dill, så kommer det en update da!:) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Hvilken girkasse er det orginalt på m50b20 motorene? er en kompis som har en m54b30 motor jeg skulle få billig. må bytte stempel, hone sylinder, bytte underspylinger, rådelager og pakninger. hadde vert en fin prosjektmotor :D men vil kassa jeg har på nå funke ? 

 

Er nok en Getrag 250 

 

Edit:

 

Og i følge denne karen skal 250en passe med både M54 og M52 motorer. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Lenge siden update.... men her kommer den! 

laget meg til nytt jekkfeste til kanalen bak

6cZEi3M.jpg

pohEyLW.jpg

tyK9x9b.jpg

og kanalen kom på plass tilslutt

9nOckEn.jpg

b3GAI5f.jpg

TMLFeFZ.jpg

Fått begynt som smått fremme også

7tl7r3a.jpg

6PPP29k.jpg

0JUDvHf.jpg

Iya0D7E.jpg

Fikk meg sticker i bakdøra

u6u3Ejk.jpg 

har også kjøpt meg motorprosjekt! m54b30 med gåen stempel

waCPiLA.jpg

9eSEYoN.jpg

UiqNDId.jpg

L2UAINP.jpg

hRjDj91.jpg

9zKsX7v.jpg

SeSaSr3.jpg

Montering av motor begynte (uten stempel og råda, monterte bare for å sjekke at alt var på plass pluss mye lettere å holde styr på en komplett motor enn en motor i tusen dela...)

H5c0QTc.png

bERkunY.jpg

SYRyDDV.jpg

pMSu7e4.jpg

rsQGoUq.jpg

D8CxsWD.jpg

58a1zTo.jpg

pnJ6YP9.jpg

9M9PPoO.jpg

teuKAGt.jpg

Stempla som var gåen

aQ0zVaK.jpg

91eBFQk.jpg

nAHPxUE.jpg

IjBjVNV.jpg

PThTwya.jpg

O5zbC7U.jpg

JOOWuAH.jpg

MNu1YB3.jpg

7cpMqSz.jpg

MY5Ay3G.jpg

DWG1pLY.jpg

Fikk også bytta ut de stygge angel eyes lyktene til orginale! :D

pqVxmT9.jpg

0c6gAzc.jpg 

 

Kanskje litt mange bilder i forhold til tekst, men er jo mye gøyere med litt bilder :D

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...