ka0443 Skrevet September 15, 2013 Share Skrevet September 15, 2013 Ac schnitzer spoiler til e34 ØK. http://images.bimmers.no/viewer.php?fil ... jylvsd.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwmaxi Skrevet September 16, 2013 Share Skrevet September 16, 2013 Ligger 1-2 stk. på til salgs sidene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HypeTraxX Skrevet September 16, 2013 Share Skrevet September 16, 2013 Jeg har !! Samme med sånn flapp, bare større. Jeg ga ganske mange tusen kr selv for vingen, så den gies ikke bort. Da jeg kjøpte i fjord lå det 1 stk ute på Ebay. Den lå ute til 1000 Pund! Den jeg har er svart. Ikke 100% strøken i lakk. Jeg ville ha brukt den på en vanlig bil, ikke utstillings bil i slik tilstand den er i per dags dato. Tanken min var og bruke carbon flappen oppunder! Kom med et fornuftig bud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ka0443 Skrevet September 16, 2013 Forfatter Share Skrevet September 16, 2013 Jeg har !! Samme med sånn flapp, bare større. Jeg ga ganske mange tusen kr selv for vingen, så den gies ikke bort.Da jeg kjøpte i fjord lå det 1 stk ute på Ebay. Den lå ute til 1000 Pund! Den jeg har er svart. Ikke 100% strøken i lakk. Jeg ville ha brukt den på en vanlig bil, ikke utstillings bil i slik tilstand den er i per dags dato. Tanken min var og bruke carbon flappen oppunder! Kom med et fornuftig bud Ka du tru om 2000kr? Bilde å nommer hadd åsså vært kjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HypeTraxX Skrevet September 16, 2013 Share Skrevet September 16, 2013 1000 Pund = 10`000kr. Jeg forlanger ikke fullt så mye, men den summen du byr får du kun flappen jeg har liggende. Kan se om jeg har noen bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet September 21, 2013 Share Skrevet September 21, 2013 10k var jo helt latterlig!, ga selv 700kr for min! og det er den han linker til på bildet her;) og flappen var gratis. men uansett, 2000kr for bare vingen er jo bra tilbud, hadde jeg solgt med engang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HypeTraxX Skrevet September 22, 2013 Share Skrevet September 22, 2013 Helt enig at det var sjuk pris ja! Men det er snakk om orginal spoiler, ikke kopi. Jeg tipper du kjøpte av en som ikke visste at det var noe spesielt verdi i det? Jeg betalte mye mer selv, så den går dessverre ikke for 2 lapper. Man får ikke tak i den andre steder heller, så da venter jeg til det rette budet kommer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet September 22, 2013 Share Skrevet September 22, 2013 her ligger en til 2000kr, får med noen jalla splittere til fronten også http://www.ebay.com/itm/ACS-AC-Schnitze ... e7&vxp=mtr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rollerboy Skrevet September 22, 2013 Share Skrevet September 22, 2013 Latterlig når folk forlanger gull og usæriøse grønne skoger for ting på et forum som dette! Den til ebay til 2k så jo bra ut den ! Så kan de som forlanger 8-10000 for samme vare, gro fast til den ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HypeTraxX Skrevet September 22, 2013 Share Skrevet September 22, 2013 Jojo, det er sant. Men jeg har ikke sagt at jeg skal ha så mye! Jeg veit selv hvor mye jeg har gitt for den, så jeg gir den ikke bort. Stor forskjell på det Free bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå