Joakim e30 Skrevet Oktober 16, 2013 Forfatter Skrevet Oktober 16, 2013 Skjedd lite her i det siste egentlig fordi jeg er senge liggende. Og legene finner ikke ut av hva som er galt :-/ Men bli endel titting på deler og ideer til e30'n da En liste over hva som skal gjøres: - Pedersen racing bur type Rally/ drifting med noen eksta egne modifikasjoner - BC racing coilovers. - Eget komponert avstiving av fjørtoppene bak. - Big brake kit foran, - Vurderer orginal bremser bak med gs- performance skiver å ebc klosser. Siden bilen skal brukes til drifting og ikke spor noen som har noen innspill eller tips? Tar jeg det i mot med stor takknemlighet
Joakim e30 Skrevet Desember 1, 2013 Forfatter Skrevet Desember 1, 2013 Har skjedd litt siden siste update. Kjøpt motor. m30 turbo, bremset 762whp 1009wnm Bilen er også rullende igjen etter noen år på bukker Skjedd endel annet også men ikke helt ferdig så kommer seintere
oleherfindal Skrevet Desember 2, 2013 Skrevet Desember 2, 2013 Stiligt, du som har kjøp den motoren ja
Joakim e30 Skrevet Desember 2, 2013 Forfatter Skrevet Desember 2, 2013 Takk for det blir tett oppfølging med updates når ting skjer med bilen framover nå litt mer moro og oppdatere når det skjer litt mer enn bare små plukking på chassi men fortsatt endel jobb/ kronasjer igjen til den er ferdig
Joakim e30 Skrevet Desember 2, 2013 Forfatter Skrevet Desember 2, 2013 Noen som veit ossen man endrer titlen på tråden? Litt feil og kalle den 338 nå
Spankus Skrevet Desember 2, 2013 Skrevet Desember 2, 2013 gå inn på første innlegget ditt i tråden, og trykk full editor
Freakshow Skrevet Januar 9, 2014 Skrevet Januar 9, 2014 Joachim jo! jeg får vel følge med her også da
Joakim e30 Skrevet Januar 9, 2014 Forfatter Skrevet Januar 9, 2014 Det som er målet nå da kjøpt og betalt banekjøring og tatt fri fra jobben så må vell bare få den ferdig nå
Joakim e30 Skrevet Januar 9, 2014 Forfatter Skrevet Januar 9, 2014 Har mer eller mindre flyttet tråden over til Bimmeren.no mere updates der http://bimmeren.no/viewtopic.php?f=7&t=146
Freakshow Skrevet Januar 9, 2014 Skrevet Januar 9, 2014 haha ja da må du bare pushe deg selv litt mere en det du har gjort de siste 3 åra da da følger jeg med der!
Joakim e30 Skrevet Januar 9, 2014 Forfatter Skrevet Januar 9, 2014 Har litt med prioritering og gjøre Og penger ikke minst :-/ Men alt går til e30'n nå. Legger ut e46'n ut for salg nå snart Har handlet endel deler nå men mangler enda endel for og nå målet :-/ Mangler f.eks bremser :-/
Freakshow Skrevet Januar 9, 2014 Skrevet Januar 9, 2014 joda det er sant! ja få solgt e46'n så har du mere penger! det blir nok bra tel slutt! ^^ har du ikke orginal bremsene til bilen? kan du ikke bare bruke de bak i sånn første omgang, eller blir kanskje for ekstremt med tanke på motoren
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå