Gå til innhold

Annonse ikke aktuell lengre....


alpina b3
 Share

Anbefalte innlegg

vurderer at selge min M5 touring fra 1993

Mye påkostet de siste åren, mer info tas per tlf

bilen vann pris før beste e34 på GS treffen i sommer

km stand 198000, full servise historik

lenk på bilen:http://bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=6&t=175540&hilit=min+sommerbil+m5&start=45

nytt 2012/2013: vannpumpe, utløserlager,div pakkninger på girkasse, nye bremserør bak...servise med nye plugger

lett modifiert med eisenmann 83mm race, supersprint mellomdel og racing dynamics luftfilter med kullfiberinsug

eu godkjennt i år

info om bilen tas privat, per pm eller tlf

minstepris 175 000kr

tlf 47315078 etter kl 1600

Endret av alpina b3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
  • 4 months later...

Pokker ta! Du får vente litt med å selge, så får du en kjøper ;) Hadde det ikke vært for at jeg har en bil nå (som snart skal selges) så hadde jeg kjøpt den på flekken. Savnet etter E34 er virkelig til stede, og en ryddig M5 touring står høyt på lista. Ikke noe å si på prisen heller :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
  • 3 months later...

Eieren er nokså beskjeden i dette tilfellet.. Jeg kjenner han, og kjenner til bilen over mange år i hans og forrige eiers eie.

Tviler på det finnes mange M5 i denne stand i norge. Den har en kvitterings perm som er helt ekstrem, og er veldig tight å kjøre. Motor ble bygd opp på ny i org tilstand for noen få år siden (ikke så mange km siden), og mr alpina b3 er typen som får panikk om bilen ikke er i toppstand.

Her snakker vi ikke om ulyder og oljelekkasjer noen steder, alt har blitt tatt hånd om om det dukket opp noe.

Bilen blir desverre lite brukt, men står lagret i temperert garasje året rundt. Tror knapt jeg har sett den blitt kjørt i regnvær de siste årene.

Jeg tør garantere de fleste hadde blitt overasket over denne bilen om de drar å ser på den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 months later...

Eieren er nokså beskjeden i dette tilfellet.. Jeg kjenner han, og kjenner til bilen over mange år i hans og forrige eiers eie.

Tviler på det finnes mange M5 i denne stand i norge. Den har en kvitterings perm som er helt ekstrem, og er veldig tight å kjøre. Motor ble bygd opp på ny i org tilstand for noen få år siden (ikke så mange km siden), og mr alpina b3 er typen som får panikk om bilen ikke er i toppstand.

Her snakker vi ikke om ulyder og oljelekkasjer noen steder, alt har blitt tatt hånd om om det dukket opp noe.

Bilen blir desverre lite brukt, men står lagret i temperert garasje året rundt. Tror knapt jeg har sett den blitt kjørt i regnvær de siste årene.

Jeg tør garantere de fleste hadde blitt overasket over denne bilen om de drar å ser på den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Ingen som har lust på en fin og ryddig M5a?

 

Jo det har jeg veldig lyst på!

Jeg har vært på nippet til å ringe deg flere ganger, men jeg har litt mye som pågår for tiden. :smile:

Endret av anbjørn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 weeks later...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...