Gå til innhold

Farge/lakkere park pærer

Sørlænding
 Share

Anbefalte innlegg

Har prøvd alt jeg kan komme på de siste to ukene nå..

Har brukt gul sotfilm på grøftelysene fra biltema, men skulle hatt samme gul farge på parklysene på e36'n.

ar prøvd alt ifra sotfilm direkte på pæra, til gjennomsiktig gul lakk og det å bestille gule led pærer fra andre sida av jordkloden...

Det feteste av alt hadde vært å hatt gul film på innerste linsa i frontlyktene, men det krever litt tid og kunnskap, og jeg er på jobb mesteparten av tida ..

Noen som har idèer?

Setter virkelig pris på all hjelp jeg kan få! Er lei av å lakkere pærene så å si annenhver dag med gjennomsiktig gul lakk fra Torshov nå for at jeg skal kunne holde denne gulfargen.. den "smelter" bort med ei gang, og blir sånn lyse oransje. De foreslo gul neglelakk til å lakkere de med.

Hjelp? :(

Dreier seg om de generelle "5V 12W" pærene.

Takk på forhånd!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anbefaler å legge film i innerste linsa som du sier, hvis du vil matche fargen. Er ganske rett fram å gjøre det:

DIY på å fjerne frontlyktene: http://www.unitedbimmer.com/forums/ligh ... moval.html

Lykta deler du ved å løsne på plastklipsene rundt om lykta, husk at disse er veldig skjøre så vær forsiktig. Hvordan det innerste glasset er festet avhengig av hvilken lykt du har, på Bosch reflektor lykter må du bare vippe ut glassene, på Depo linselykter sitter glasset med ''holdere'' i plast som det er bare å skru ut, men det finnes også noen som er limt med silikon, da skjærer du deg igjennom silikonen rundt og løsner glasset. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...