AdrianK Skrevet September 17, 2013 Share Skrevet September 17, 2013 Fikk lyst på noen gromme felger til min 79 e21 og lurte på om noen hadde noen strøkne BBS eller lignende til salgs, har ikke satt noe maks pris så bare å pøsse på. Her er bilen det skal stå på, felgene på bilde har eg ikke, men er ute etter noe lignende så no kan dere ivertfall se utgangspunktet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AdrianK Skrevet September 24, 2013 Forfatter Share Skrevet September 24, 2013 Opp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet September 25, 2013 Share Skrevet September 25, 2013 Opp. Jeg har 7X15 BBS RS ET 25 hele og pene med noen få små sår. Dessverre uten senter deksler og muttere. Må ha mist 4000,- kr for dem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HypeTraxX Skrevet September 25, 2013 Share Skrevet September 25, 2013 Jeg har noen Speedline Mistral felger. Utstillingsklare! Høy prisklasse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå