Andyyyyy Skrevet September 18, 2013 Skrevet September 18, 2013 holder på å bytte lykter på en e36. Det er delen der man putter inn støpsel til parklys som er problemet. Den kom løst i eska. Denne skal ned i tre hakk og skrus rundt til den sitter fast ettersom jeg har forstått det. Men når jeg skrur den fast så blir den stående motsatt vei enn det gjør på den andre lykta og det kommer ingen lys. Ser at den stålstanga helst bør komme i kontakt med bunnen nedi der. Noen som har noen tips? må jeg fra hverandre med lykta for å få lys i parklysene? På forhånd takk!!
glue Skrevet September 18, 2013 Skrevet September 18, 2013 hvis det er den delen du har løs på bilde 1 du snakker om, så er det høydejusteringsmotoren til lyktene, og har ingen verdens ting med om du har lys eller ikke. årsaken til at du ikke har parklys er enten gåen pære(noe en 10 år gammel jente bør finne ut av) eller at du ikke har kontakt mellom kontakten og sokkelen på pæra. mest sannsynlig er det en ledning som har løsnet i loddingen på baksiden av den 4-polede kontakten du setter i, som kommer fra bilen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå