E21 motor-ola Skrevet September 18, 2013 Skrevet September 18, 2013 Noen skulle flytte min 323i -82 m/E30 motor, de satte batterikablene på feil... Når jeg nå monterer kablene RETT på, står batterilyset på og bensinpumpen summer, uten at tenning er på... det greie oppi dette er at bilen starter?... Noen der ute som kan forklare?
E21 motor-ola Skrevet September 19, 2013 Forfatter Skrevet September 19, 2013 Ingen som har rep. forslag?...
John Kr Skrevet September 19, 2013 Skrevet September 19, 2013 Slik jeg oppfatter det så skal det være en sperre for å forhindre at all elektronikk brenner opp ved en slik "tabbe", men ødeleggelser kan jo skje alikevell. For å være sikker på hva som har skjedd med elektronikken så anbefaler jeg at du får lest av feilkoder på et merkeverksted for å få svar på ditt spørsmål...
Muren Motorsport Skrevet September 19, 2013 Skrevet September 19, 2013 Feilkoder på en 1982 modell?? Grilla dynamo i første omgang. Funker det ikke med ny dynamo, så er vell hjerne det neste å prøve.
John Kr Skrevet September 19, 2013 Skrevet September 19, 2013 La ikke merke til årsmodell jeg da... Da er det vell dynamoen (likeretter brua) som er gåen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå