Gå til innhold

El skinn e32 hjelp???!!!!!:) :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hallo godtgolk, fikk tak i el skinn til min gamle e32 igår, bilen har stoff ikke el fra før av ergo ikke opplegg med kabling, men det er ikke problemet:) baksetene er ikke el, passasjer stolen kobla jeg strøm på denne fungerer utmerket, men!!!!! Nå kommer problemet: Førerstolen har memory setevarme osv, denne får jeg ikke liv i, men på undersiden av stolen virker det som om det mangler en enhet til å stikke inn i stolen, det er på en måte en del stikkere å mange pins kontakter som bare stikker ut på undersiden, jeg snakker ikke da om tilkoblingskontakten:) er dette en typ modul som må på plass for å få stolen til å fungere?, å hva heter evt denne?

Skrevet

Ja, der skal det være en stor modul i plast. Er ikke bare,bare og koble opp. Den styrer memory speil+++. Men det går greit hvis du har litt el.innsikt. Det skal ligge en tråd om oppkobling på nett. Har et par bokser jeg, men da må du komme og lete selv.

Skrevet

Skjønner, han jeg kjøpte interiøret av må jo bare finne styreenheten, koble utenom blir evt siste utvei, hvor holder du til? Evt hvor mye ser du for dèg for en sånn styreenhet:) mvh patrick

Skrevet

Kunne du ikke sende den drita kompissen på straffe oppdrag. :beer:

Har foresten alt av tre lister innvendig 100,- + sikkert litt mere ting og tang som du kan få.

Adr. på pm

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...