Flyvern Skrevet September 19, 2013 Share Skrevet September 19, 2013 Selger en grom E36 turbo banebil med vognlisens. Alt av inbytte vurderes. Prisantydning kr 250 000.- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flyvern Skrevet September 30, 2013 Forfatter Share Skrevet September 30, 2013 Her er specs på bilen: Bilen er fortsatt til salgs, kom med bud folkens. Dette er en raceready bil for 2014 sesongen. Har kjørt 1:01 runder på Vålerbanen og 1:34 på Rudskogen og tror det skal være mulig å kjøre under minuttet på Våler og ned mot 1:30 på Rudskogen med nye dekk! BMW E36 M3R banebil selges med NBF vognlisens for 2014. Dette er en eks Huysman rudskogen bil som ble kjøpt av Trackday.no før jeg kjøpte bilen i 2011. Jeg har bygget bilen opp igjen fra bunn, dvs total ribbet interiør, lakkert interiør, bygget ny turbo motor, nytt fuel system, BMW motorsport centerlock hubber med BBS racing magnesium felger, OMP stoler og belter, helt nytt proff custom ledningsnett med Motec motorstyring og Race-Technologies dash2 display. Bilen er betydelig påkostet med deler til godt over kr 150,000. Bilen har fungert feilfritt, har bare byttet olje og gjort vanlig servicer. Alt av innbytte vurderes. Motor: M50B25 block med CP stempler 8,5:1 komp, Arrow råder 140mm, 323i non vanos topp, ARP studs til topp og veiv, ARP bolter til råder, Calico Coatet race lager til veiv og råder, race vannpumpe og termostat, custom alu innsug, OBX turbo grenrør, Turbonetics T61 turbo, custom 3,5" downpipe og rustfri eksos, 44mm wastegate, intercooler, oljekjøler, 2stk AN10 ånde uttak i toppdeksel, Bosch 1680cc dyser, LS-1 coiler, Motec M4 ECU, Fragola fittings på alt av fuel, ånding og olje system. Custom sveiset 2.5" alu trykk rør og silikon. Motoren er bremset til 527 hjulhester på E85 på 1.5 kg ladetrykk. Har kjørt på 1.1 kg ladetrykk med ca 440hk på hjul og det går mer en bra nok da bilen er lettet til ca 1100kg. Drivverk: Lettet M20 svinghjul, Sachs performance 618 trykkplate, med 4 puk sachs lammel, E21 utløselager, M3 3,0 girkasse, Alu Hardykobling, 328i mellomaksel, 325i diff med bimmerdiff 60% diffsperre. Bremser: K sport 8 stemplet 330mm foran, orginale 323i bak. OBP pedalboks Karrosseri: Carbon panser og bakluke, M3 speil frontfanger, skjørt og bakfanker, Hard motorsport skjermbreddere. Interiør: OMP ørelapp stol med OMP 6 punkt belter med ca 3 år igjen. Race-technologies Dash2 display, CAE girspak, hydraulisk hånbrekk, OMP vindusnett, godkjent veltebur. Understell: BC racing 2 veis coilovers foran og bak, Ground control justerbare stabstag foran og bak, GS performance foringer, lenkestag og camberstag, forsterket dempertårn bak, Bmw motorsport senterbolt hubber med 8 stk orginale BBS racing magnesium felger 9.15"x18", BBS 90mm senterlock muttere. Fuel system: Orginal tank under baksetet med 1 stk inntank pumpe, 3 liter catch tank med 2 stk Bosch 044 pumper med to filter og AN fittings og slanger, Kimmit fuel rail og 6 stk Bosch 1680cc dyser. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flyvern Skrevet Oktober 3, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2013 test Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flyvern Skrevet Oktober 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2013 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flyvern Skrevet Mai 5, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2014 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s54b32 Skrevet Mai 6, 2014 Share Skrevet Mai 6, 2014 Kan du gå ned mye i pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flyvern Skrevet Mai 7, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2014 Nei egentlig ikke, bare tenk på hva det koster å bygge noe sånt. Kan gå ned litt ved rask handel! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå