Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er nok fuktsperra i døra som har løsna. Kjent problem på E39 dette.

Av med dørtrekket og lim den på plass igjen. Vannet som kommer inn rundt sidevinduene skal følge fuktsperra og ned i bunnen av døra, men er den løs renner det inn i kupe'en istedenfor.

Skrevet

tipper det er fukttreket som er løst :) sjekka alle mine på e39 og alle var løse....

Det kommer overraskande masse vaten inn igjennom der visst det ikkje er tett

Skrevet

Fløt nettop med vann i hele høyresiden på min e36 touring :applause: , det var fuktsperren i bakdøra som hadde vært revet løs av forrige eier uten å bli limt på igjen. Så det rannt ut mellom dørtrekket og fulgte dørlista og rant ned i gulvet. limte på fuktspærra igjen og det har vært knusktørt siden. skru ut passasjerstolen og sett en varmevifte på i et døgn med vinduene litt oppe så fuktigheten slipper ut.

Jeg hadde flere liter vann i gulvet :^o

Skrevet

Samme her. Har skiftet venstre bak før, og nå lekker det inn ved høyre bakdør. Fant det heldigvis ut i kontrollerte former (maskinvask) slik at jeg unngikk litervis med vann inn i bilen. Ny fuktsperre er bestilt, og butylbånd har jeg nok igjen av fra "forrige runde"! (jeg gidder ikke gjenbruke den gamle våte/slitte fuktsperra når en ny koster 300 kr)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...